Stel je persoonlijke vraag #13

12 graden, dan heb ik amper al een trui aan hahah.

3 likes

Ja als het 12 graden is draag ik een longsleeve pas als het kouder wordt draag ik een trui.

1 like

Ja weet ik! Ik ben er zelf ook wel bekend mee. Maar na zo’n 9 of is het al 10 maanden daten waarin ik dan altijd yoghurt kreeg, of iets van cerials met melk 's ochtends zag ik een bord kipkluiven niet aankomen. :joy: Er zaten ook nog grote stukken aardappels tussen. Ik kreeg wel een keer soep 's ochtends maar daar keek ik niet van op. Ik vind het nog steeds grappig.

1 like

Zou jij 's ochtends al je avondeten door je strot krijgen?

• Ja met gemak!
  • Iel nee
  • Ik zou het niet weten
  • Ja maar het idee vind ik niks

0 stemmers

Same omg,
ik draag meestal in koude tijden zoals nu al een topje + longsleeve + trui + vest haha
Waarom werkt mijn lichaam niet!!! Ik heb vaak in huis met 21°C nog te koud :confused:

2 likes

Op werkdagen niet, maar ik denk op vrije dagen wel hoor. Iets langer in bed blijven liggen en sowieso pas wat later eten. Restjes als ontbijt/lunch, prima.

3 likes

Ligt eraan wat het is.
Rijst ofzo prima, maar zou geen heel pastagerecht of vis hoeven te hebben.

image

Alles met rijst als ontbijt is me droom :heart:

12 likes

Ik zal zn nummer geven👉. Hij laat altijd left over pizza in de doos liggen naast het bed op een poef omdat hij weet dat ik dat vanuit bed ga opeten op het moment dat hij de deur achter zich dicht doet.
Ik wacht ook echt op dat moment en ik denk dan "gaaa nouuu ". Zodat ik ongegeneerd kan vreten zonder schaamte.

2 likes

Zou alles opeten behalve de rijst. Maar ik ben wel op een soort missie om rijst lekker te gaan vinden in 2020.

Ja! Anders kruipt die kou zo onder je trui door over je blote buik :cold_face:

3 likes

Hier nog een die een hemdje + longsleeve + trui + eventueel nog een vest draagt, snap nooit dat mensen die niks of alleen een hemdje onder een trui hebben het niet superkoud hebben

2 likes

Wat vind je ervan als mensen een badmat/matten in hun badkamer hebben?

• Smerig
  • Geen mening
  • Lekker warm!
  • Het is oke als het vaak genoeg wordt uitgewassen
  • Het moet verboden worden

0 stemmers

Ik heb geen badmat, en ik zie het zelf ook niet standaard bij familie/vrienden. Bij mij loopt het water in het putje (inloopdouche) en die loopt iets in een kuil. Als kind moest ik altijd op de handdoek gaan staan want mn moeder vond die badmatten heel vies en ranzig. In mn studententijd was er ook nooit een badmat dus ik vroeg het me af.

Ik draag altijd wel een shirt met korte of lange mouwen of blouse onder een warme trui of warm vest, kans is namelijk groot dat ik de temperatuur niet als een constante ervaar en m’n trui soms uit doe, dan weer aan. En als ik m uit doe vind ik het niet fijn om in een spaghettihempje te zitten, en die sprong van te warm naar te koud is trouwens ook te groot. Laagjes all the way.

2 likes

Nou, blijkbaar ik wel. Wat is precies het doel van je opmerking? Iemand vraagt toch hoe het moet.

Bedoel je dan zo’n antislip ding? Of war je op staat als je je afdroogt en esthetisch nog een functie kan hebben?

Anyway; antislip vind ik voor bejaarden en snel een beetje vies. Mat/kleed om op de staan tijdens het afdrogen zodat je warme voeten hebt en wat er leuk uit ziet vind ik prima. Heb ik zelf ook. Zo’n matje rondom de wc wat sommige mensen hebben vind ik echt zó goor en moet verboden worden.

5 likes

Ik draag ook gewoon alleen een bh onder een trui, is niet eens in me opgekomen om nog iets anders onder een trui aan te doen. Zou ik ook absoluut niet doen, zweet al vaak genoeg met alleen een trui aan.

Ik draag sowieso een shirt onder mn trui, JUIST vanwege het zweten. Als ik zweet in een shirt kan ik die trui nog wel een keer aan (na een nachtje buiten hangen). Dan hoef ik mn truien minder vaak te wassen, blijven ze mooier van denk ik

10 likes

Bejaarden en kleine kinderen want man man, die lijken er een sport van te maken om uit te glijden in de douche en in bad hoor