Stel je persoonlijke vraag #13

Ja, dat inderdaad! Ik heb er ook een van Ikea. :thinking:

Welke band is het stomst?

• U2
  • Coldplay

0 stemmers

Lastige keuze, maar toch voor Coldplay gegaan, omdat U2 in de beginjaren nog wel leuke muziek maakte. Maar Bono is de stomste zanger.

2 likes

Incorrect. U2 is de meest vreselijke band ooit.

12 likes

Haha, deze vraag stelde ik mijn vriend gisteren ook. Hij vond het een onmogelijke keuze en kiezen tussen twee kwaden.

1 like

Ik vind allebei de bands goed, net zoals Keane en The Script en OneRepublic en dit moet vast in het impopulaire meningen topic haha

7 likes

Nee hoor maar je hebt wel ongelijk wat u2 betreft… Ik vind Onerepublic ook best leuke nummers hebben en hun leadsinger, Ryan Tedder, heeft allemaal leuke popnummers voor andere artiesten geschreven, dus ik kan hun ook echt niet haten.

1 like

Ik weet niet zo goed of ik nog steeds brak ben van vrijdag of gewoon heel verkouden.

Ik ga met je mee naar impopulaire meningen voor U2 en Coldplay. Vind ze ook allebei goed

2 likes

Haha, betrapt! ik denk dat ik m over sla vandaag en vanavond heel vroeg naar bed ga, in bed liggen heeft toch geen zin :woman_shrugging:t2:

1 like

Heb jij wel eens een boterham met speculaaskoek gegeten?

• Ja
  • Ja maar alleen als kind
  • Nee en dit lijkt me ook niet lekker
  • Nee maar dit lijkt me wel lekker

0 stemmers

Ik heb dit dus maar eenmalig als kind bij een vriendin gegeten.

Niet eens gedronken, maar wel als Brakke Barry wakker geworden.

2 likes

Wat vind je lekkerder?

• Een beschuit met aardbeien
  • Een boterham met aardbeien

0 stemmers

Wat vind je van wintersport?

• Me lust en me lefe
  • Wel oké
  • Niet zo leuk
  • Pleur op met je wintersport
  • Nog nooit geweest en ook geen mening

0 stemmers

Vind alles er leuk aan, de schnapps, de sfeer, het eten. Behalve het sportaspect.

10 likes

Ik ga liever op wintersport dan op zomervakantie!

3 likes

Zo’n rare benaming eigenlijk, wintersport. Alsof iemand die een zomer gaat surfen in Biarritz zegt op zomersport te gaan.

6 likes

Voordat ik m’n spiraal had, bloedde ik het hevigst op dag 1, nu met m’n spiraal is dat dag 3. Ik vind de verschuiving wel grappig. Dus vandaar deze poll.

Op welke dag van je menstruatie bloedt je het hevigst?

• Dag 1
  • Dag 2
  • Dag 3
  • Dag 4
  • Dag 5
  • Dag 6
  • Dag 7
  • Anders

0 stemmers

Was jij rijst?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Was jij kip(filet)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zeer brak maar was het zeer waard na eerst een 5 gangen lunch met wijn en daarna een 8 gangen diner incl bijpassende wijnen bij een sterrenrestaurant.

8 likes