De driehoek van Pascal
Als je een dubbele meter hebt kun je ook afspreken dat je maar 1 tarief betaald. Genoeg mensen die dat omzetten omdat ze overdag thuis zijn bijv. En tussen dag en nacht tarief zit echt heel weinig verschil in prijs! (Werk op de klantenservice van een energieleverancier)
Sint Bartje met speculaas
- Oh dit lijkt me heerlijk
- Gadverdamme
0 stemmers
Praat jij met punten op WhatsApp?
- Ja ik praat met punten op WhatsApp.
- Nee doe ik niet
0 stemmers
Stop jij (vega) vlees in een lasagne?
- Altijd
- Nooit
- Soms
0 stemmers
Is een Sint Bartje nog iets speciaals? Het lijkt een gewoon wit broodje?
Lijntje sos erop
Ooh gewoon van Bakker Bart haha. Ik dacht dat het een streekproduct oid was, haha
Een verse witte boterham met roomboter en speculaas vind ik wel weer hemels.
Dit heb ik ooit geprobeerd door een tip hier en het zal aan mij liggen, maar bij mij werkte het dus niet.
Kunnen deze mensen geband worden aub
You’re welcome
Bij mij ook niet, ik plette die knoflook gewoon aan de zijkant ertussenuit en het velletje dag nog op de bodem.
Edit:
Kom toevallig nu dit tegen; iemand ooit geprobeerd?
https://twitter.com/i/status/1140437217619390465
Om de een of andere reden zet ik op Whatsapp alleen een punt achter een zin als ik flink geirriteerd/boos ben
Bij whatsapp ligt het eraan met wie ik praat. Met vrienden meestal niet, met mijn ouders dan vaak weer wel
Eindelijk een titel!
Ja echt heerlijk als dit lukt. Hier nog meer tips
Sorry not sorry
Ik heb geen zin om de hele avond en nacht met een dorstige mond rond te lopen waar geen water tegen op kan.
Maar ik ben sowieso raar want ik eet ook geen ui…
Wat werkte niet? Kwam de knoflook niet door de schil heen bedoel je? Misschien ligt het dan ook wel aan de knoflook pers… Of die goed is. Ik heb er eentje van ikea en daar gaat het top mee haha. En heb ook een ander weet alleen niet waar die van is, maar daar werkt het ook heel goed mee.
Ik doe ook altijd gember in de knoflookpers (voor bijvoorbeeld in currys ofzo). Werkt ook heel makkelijk ondanks dat gember best hard is.