Stel je persoonlijke vraag #13

Ja klopt ik had dit ook gepost zonder de resultaten te bekijken en ik deed het net alsnog en ik zie dat degene die tot nu toe gestemd hebben niet zo veel gekocht hebben! Dan snap ik t beter. Ik ben erg benieuwd waarop ik uit kom (confronterend waarschijnlijk maar besef is goed, I’ll be back)

Ik ben mijn bestellingen online afgegaan. En daar 10 bij opgeteld wat ik dan offline gekocht heb. Die 10 is een gok, maar weet wel zeker dat het niet meer dan +10 offline is.

Telt alles mee? Sokken, ondergoed, sportkleding?

Beetje op de gok. Wel ruim ingeschat. Wel wat meer dan een gemiddeld jaar, met zwangerschapskleding.
Inclusief sportkleding en onderhempjes, exclusief sokken en ondergoed.

1 like

Ik kreun het een beetje hahah

Nee, alleen bij apparaten waar ik minder afhankelijk van ben (bijvoorbeeld een ipad die ik niet per se dagelijks nodig hebt). Als ik niet elke dag een laptop zou nodig hebben of verder een dekstop zou hebben, dan zou ik het wel eerder overwegen. (Sommige refurbishboeren zijn minder vlot met repAraties etc en ik vertrouw het toch minder.)

1 like

haha zeker een black friday deal gezien voor een macbook van €599?

Ik word daar echt teringmelancholisch van. ~Weer een jaar voorbij~

16 likes

2019 was een shitjaar dus ik heb er echt geen zin in om over na te denken op 31 dec.

In principe is het bij wet verboden. Ik ben er zelf ook tegenstander van:

5 likes

Hebben jullie sproeten op jullie gezicht getattoeëerd?

• Ja
  • Nee
  • Nee, maar wil wel

0 stemmers

Ik sprak pas met iemand over dat het nu ook het einde van een decennium is en wat je daarin bereikt had of gebeurd was. Toen was ik echt even verbaasd wat er in deze 10 jaar van m’n leven is gebeurd.

4 likes

Alleen als ik alleen thuis ben en niemand me hoort. Anders niet, nee.

Het zag er rond de jaarwisseling oprecht uit alsof het een geweldig jaar ging worden, maar helaas. Wel een paar positieve dingen maar vooral ook een boel kl*te dingen. Volgend jaar beter :’).

Ik wist met de jaarwisseling al wel dat het een kutjaar ging worden, want we hadden net gehoord dat mijn schoonvader kanker heeft en dat het niet meer weggaat. Hij is er gelukkig nog wel en het lijkt nu stabiel, maar makkelijk is het nog steeds niet.

2 dingen nieuw en 2 dingen tweedehands. Maar wel 3 kledingruilfeestjes gehad, dus alsnog een hele hoop voor mij nieuwe kleding. Die kledingruilfeestjes zijn echt een uitkomst!

7 likes

Ja, dat is zo leuk!!

1 like

Kan jij de naam Kyle fatsoenlijk uitspreken?

• Ja natuurlijk
  • Nee absoluut niet

0 stemmers

Hahah zo handig dat dit kan!

heb van mezelf al sproeten :grinning: