Beter dan Paul
Kaaijul?
Ik woon in een huis, heb zeg maar een verdieping daar als appartement. Huis is oud en monumentaal en ook vrij gehorig. Mijn bovenburen zijn doorgaans heel rustig en als ze een feestje geven dan laten ze dat netjes weten. Alleen: een van hen stampt echt ‘s ochtends zo hard de trap af. Ik word standaard om 6.20 wakker omdat zij dan weggaat, terwijl m’n wekker om 7 uur staat. Zou jij hier iets van zeggen? Had het er met m’n ex over en hij zegt: niks zeggen, je hebt bijna nooit last van ze en dit is onschuldig. En het is maar veertig minuten voor je normale tijd.
- Ik zou er niks van zeggen
- Eerder niet dan wel
- Eerder wel dan niet
- Ik zou er wat van zeggen.
0 stemmers
Ja ik vond ook wel dat m’n ex daar laconiek over was. Ik vind veertig minuten ook heel veel in de ochtend en vooral omdat ik veel moeite heb met inslapen. Ik wil alleen niet als de zeikerd te boek staan, juist omdat ik verder nooit last van ze heb. Ik ga er verder over nadenken.
Indd iets subtiels! Ik zou iets zeggen zoals ‘zo jij was vroeg op! Ik hoorde je om 6 uur al’ maar weet niet of dat dan weer te subtiel is haha
Meer dan 30. Is enorm veel, maar ik ben afgelopen jaren zo geschommeld in gewicht dat ik nu variaties heb in maten 36 t/m 42 en ik durf niks weg te doen, omdat ik niks opnieuw wil kopen als mijn gewicht weer aanpast.
Ik ook wel meer dan 30 maar ik pas er momenteel nog maar 12 ofzo XD
Geen
Telt… joggingbroek/huispak achtige broeken ook mee?
Ik koop niks offline en online was de buit:
- een jurk voor de bruiloft waar ik ceremoniemeester was
- 3 sporttopjes, 1 sportbroekje, 1 legging omdat ik nu 3-4x pw sport
- 1 winterrokje
Ik hoop dit vol te houden dit jaar, al heb ik eigenlijk nog een goede trui nodig. Iets teveel sportkleding gekocht vind ik wel.
Ik kan niet tegen heet en koud eten en drinken. Dan proef ik alleen maar de hitte en de kou. Alles moet kamertemperatuur of net een klein beetje warmer of een kleiiin beetje kouder. Anders laat ik het net zo lang staan tot het perfect is.
Mijn eten is daardoor ook nooit helemaal gaar, maar ik ben er nog steeds
Ga je liever
- 2 weken op een luxe cruise vakantie
- 2 maanden backpacken
0 stemmers
Ik zou het verschrikkelijk vinden om zo lang op een cruiseschip te zitten ook al heb je natuurlijk daguitstapjes. Zo’n cruise naar Engeland vond ik al lang zat.
Ik zou het ook niet fantastisch vinden, maar 2 maanden leven uit een rugzak die je op je rug moet dragen lijkt me nog verschrikkelijker.
Op een luxe cruise zou ik me denk ik heel goed vermaken. Daar zitten zwembaden, bioscopen, bars etc. Ik denk dat als ik 2 maanden zou backpacken ik 1 grote zeur word.
Zo’n cruise lijkt me echt vreselijk. Vind dat echt iets voor tokkies maar dan met veel geld
Nah als je met een paar 1000 mensen op een cruise zit kom je denk ik echtniet de hele tijd dezelfde mensen tegen. Ben zelf nooit op zo’n luxe cruise geweest en zou er ook niet geld aan uitgeven. Maar backpacken lijkt me zelfs een straf.
Ik heb vorig jaar een maandje gebackpackt. Ik ben alleen in Oost-Europa geweest en ik kwam al tijd te kort, zou me prima vermaken 2 maanden denk ik. Cruise lijkt me echt vreselijk, plus het ding waar cruises op allerlei manieren niet zo fijn zijn (ook hoe ze met personeel omgaan enzo, volgens mij ging het hier een keer over op het forum?)
Nou ik heb als ik op vakantie ga altijd dat ik in het vliegtuig iemand irritant vind en die kom ik vervolgens heel de vakantie tegen terwijl we dan niet in hetzelfde hotel zitten.
Ja die geef ik altijd een hele stomme kutnaam en zo heet diegene dan de hele vakantie. :’)