Ja, dat denk ik dan ook. Lastig hoor, vraagt een lange adem…
Ik heb er een, geloof dat ik hem nu 5 jaar heb en doet het nog top. Was wel een zakelijke laptop trouwens dus misschien dat dat nog wel scheelt in hoe hij door de vorige eigenaar gebruikt is
Ja het staat nu ook er ook zo droog maar het is meer dat ik dan in het moment op ga en dan floept dat eruit.
Ik heb de ‘nette’ variant maar getypt
Deze is voor de white girls (en ook eigenlijk alle andere girls die niet zwart zijn): als jij meezingt of ‘rapt’ (lol) met een liedje van een zwarte artiest die the n-word gebruikt, zing jij het woord dan mee?
- Ja, zit toch in de tekst
- Nee, ik gebruik dan een ander woord
- Nee, ik sla het woord helemaal over
- Nee, ik zing dan liever helemaal niet mee
- Ik luister nooit naar liedjes waar dit een issue is
0 stemmers
Ik dacht eerder dat jij kreunt over burrito’s en taco’s.
Hoewel ‘spuit me vol met guacemole’ nu ook niet echt opwindend is.
give me some of that sour cream
Ja dat kan echt niet. Ik zeg ook altijd maar ja ipv wat??? Als ik het niet versta, want anders is heel de mood over
Ik zie het los van de artiest, omdat aan een film en liedje vaak meerdere mensen hebben gewerkt. Het eindproduct is niet van 1 persoon en het geld gaat ook niet alleen naar die ene persoon, maar dus ook naar de mixers, uitgevers etc.
“Sterker nog, gemiddeld koopt de Nederlandse consument elk jaar 46 nieuwe kledingstukken.”
(bron: https://www.parool.nl/nederland/waarom-duurzame-kleding-niet-werkt-als-alternatief-voor-fast-fashion~bce5d498/)
- ik koop wel meer dan 46 kledingstukken
- ik koop ongeveer 46 kledingstukken
- ik koop zeker minder dan 46 kledingstukken
0 stemmers
Ik heb dit jaar denk ik 5 nieuwe dingen gekocht ofzo.
Jezus wat zijn we toch een stelletje consumerende hebberds met z’n allen.
Edit: overigens zou mijn aantal aankopen veel meer omlaag gaan als ik niet mijn grote teen door elke panty zie steken na 3 keer dragen
Is dit inclusief ondergoed, onderhemdjes, sokken, panty’s???
Niet helemaal duidelijk uit het artikel, maar ik denk exclusief sokken en ondergoed.
Oh ik heb panty’s niet meegeteld eigenlijk.
Ik kan een aantal zogenaamde anti-fast fashion bloggers ook echt niet hebben. Want ze pleuren heel hun blog vol met conscious merken en producten en kopen alsnog alles wat los en vast zit. Maar dan tweedehands of van verantwoorde merken. En dan super shady daarover doen. Je hele garderobe op een rij zetten en dat ik denk: uhh, ik kan zo nog 10 kledingstukken noemen die je voor het gemak even hebt weggelaten want anders kom je niet minimalistisch over.
[/rant]
Say it with me: ~duurzaam consumeren is nog steeds consumeren~
Volgens mij is er al genoeg kleding op de wereld om forever rond te ruilen.
op koningsdag heb ik goeie zaken gedaan en 5 kledingstukken voor 4 euro gekocht. dat was het geloof ik. dus ecologisch en economisch ben ik tevree.
Weten mensen dit echt uit hun hoofd? Al is het maar ongeveer. Of is er geteld?
Ik heb werkelijk geen idee, ik zou 20 geloven maar 50 ook. Maar ik ga eens in m’n kast kijken zodra ik thuis ben
Als je niet zoveel koopt is dat niet zo moeilijk om bij te houden
Ik heb een blog waar ik het voor bijhoud dus ik weet het heel zeker