Iehh bedenk me nu die gare anti slipmat in het bad vroeger, hoe goed je hem ook schoonmaakt, dat ding wordt toch niet 100% schoon. Helemaal vergeeld en dat rubber kreeg vreemde opstaande randjes. Nog viezer als je je er dan met je kont op ging liggen.
Ik heb geen badmat/kleed meer, dat ding moet inderdaad elke week gewassen worden vind ik en dat deden we nooit dus nu gebruik ik een handdoek die toch al in de was moet.
Thuis wel, daar was ik ook vaak hyper. Maar op school was ik juist één van de rustigste en stilste kinderen uit de klas.
Ik kon heel hard gillen en maakte ook graag gebruik van dat “talent”, deed vaak een gilwedstrijd met een vriendinnetje. Mijn moeder wist ook vaak dat ik nog in de buurt was omdat ze me nog hoorde gillen.
Ik echt vaker als puber dan als klein kind geloof ik :’) Tegen mijn ouders.
Hoorde vandaag kinderen schreeuwen over straat en toen dacht ik wel waar zijn die ouders om ze te corrigeren?!
Eigenlijk vind ik dat we Forum Pictionairy moeten hebben, met prachtige paintkunstwerken van ontiegelijk moeilijke woorden of situaties.
Begin het!
Wat voor soort relatie hebben jullie?
- We gaan het liefst in het weekend zoveel mogelijk leuke dingen buiten de deur doen
- We hangen het liefst gewoon lekker op de bank met een film aan ofzo
- Van allebei een beetje
0 stemmers
M’n vriend liefst binnen chillen en ik juist graag erop uit
Maar ik sleur hem soms mee naar buiten en dan vind hij het altijd leuk, hij zorgt ervoor dat ik juist soms wat meer relax en niet elke wakende minuut ‘waardevol’ wil besteden
We doen zo veel mogelijk dingen binnenshuis
Kan ik me wat bij voorstellen idd. Maar ik prop truien altijd in mijn broek (vind dat mooier staan), dus dat ‘blote’ gevoel heb ik ook niet haha.
Op een andere forum zeggen ze het de hele tijd maar deze oma heeft geen idee waar het vandaan komt.
Haha, ik zie het hier ook voorbij komen en heb ook geeeen idee.
& @Fredje
" “OK Boomer” is a catchphrase, internet meme and a form of age-based discrimination that gained popularity among younger cohorts throughout 2019, used to dismiss or mock attitudes stereotypically attributed to the baby boomer generation. Wikipedia "
Ik vind deze zo grappig
Hoeveel geld kan je deze maand vrij uitgeven. Dus boodschappen en cadeaus en dergelijke.
- €50
- €50 tot €100
- €100 tot €150
- €150 tot €200
- €200 tot €250
- €250 tot €300
- €300 tot €350
- €350 tot €400
- €400 tot €450
- €450 tot €500
- €500 tot €550
- €550 tot €600
- €600 tot €650
- €650 tot €700
- €700 tot €750
- €750 tot €800
- €800 tot €850
- €850 tot €900
- €900 tot €950
- €950+
0 stemmers
Dit omdat ik iedere maand denk dat ik weinig geld vrij kan besteden.
Geld dat je vrij te besteden hebt zegt ook niet zoveel. Iemand kan een hoge hypotheek afsluiten omdat je in een groot huis wilt wonen, 2 autos hebben en dan een kleine vrije bestedingsruimte. Of juist schulden hebben die je elke maand moet afbetalen. Of 3 kinderen en misschien daarom minder werken maar meer uitgaven. Of weinig betaald krijgen. Of door ziekte niet/weinig kunnen werken. Er zijn zoveel opties, dat kan je niet echt tegen elkaar afzetten denk ik.
Ik koop deze regelmatig en dan is het in 2 dagen op hoor. Daarom moet ik het ook gewoon niet kopen.
Huh wat is het verschil met de polls hierboven?
Lol die had ik niet gezien. Ik delete de mijne weer, ik was nog niet bij met topic lezen.
Ik weet dus echt niet hoeveel geld ik over hou, en ik ben schuldhulpverlener