Als ik soms zie hoe goed dat onderling inFFluencen (love dit woord) gaat, twijfel ik er echt niet aan dat dat voor bedrijven booming business zou zijn
Welke mini snack gaat als eerste op? (bedenk ff dat âie vega is als je vegetarisch eet)
- Frikandel
- Bamihapje
- Nugget
- Kaassoufflé
- Bitterbal
- Nasischijf
- Loempia
- Kipcorn
- Je bent iets vergeten, namelijkâŠ
0 stemmers
En welke mini snack blijft als laatste liggen?
- Frikandel
- Bamihapje
- Nugget
- Kaassoufflé
- Bitterbal
- Nasischijf
- Loempia
- Kipcorn
- Je bent iets vergeten, namelijkâŠ
0 stemmers
Sorry alvast voor iedereen die nu trek krijgt
Ik kan niet kiezen tussen bami- of nasiding laten liggen. Allebei niet lekker.
Maar overweeg wel morgenavond te gaan als ik richting huis rijd na mân avond uitstapje.
De kaastengel! Er bestaat geen betere snack.
Geen probleem, meer voor Pantalones!
Ik zou dit allemaal laten staan, vieze oranje bitterbal daar.
Ik wil diepbruin fruit, niet deze cheeto.
Bij mijn schoonfamilie gaat er ananas door de zuurkool wist niet wat ik meemaakte de eerste keer
Daâs een bamihapje van Beckers
Ah nasty.
Sowieso alleen maar Van Dobben of Kwekkeboom, die anderen vertrouw ik niet.
En ik mis mosterd.
HaHahaha #guilty!!
Mosterd door de andijvie ga ik ook zeker proberen, klinkt heerlijk!
Het gekste wat ik ooit ergens heb gehad was nasi met rookworst. En die moeder had het superfijn gesneden allemaal al. Alles. Dat deed zij altijd voor iedereen in het gezin. Was echt geschokt toen ik dat kreeg.
Haha dat doe ik ook, ik heb dat van mijn moeder overgenomen en hoewel ik verder geen fruit in combinatie met warm eten wil vind ik dit juist heel lekker!
Hahaha nee ik snap het echt niet :â) Ze verdedigen het ook met âdan is het niet meer zo zuurâ maar dat is toch precies de reden dat je zuurkool eet
Rookworst door de nasi is wel echt next level, hoe kom je erop??
- WEEEEEKENDD
- Weekend
- Geen van beide
0 stemmers
Waren mensen die alles graag op zân Hollands doen ofzo⊠die op vakantie ook naar friet van Piet gaan en potje CalvĂ© meenemen haha.
Zoiets exotisch als nasi moet natuurlijk wel vergezeld gaan van een hollands stukkie vlees
Ik vind juist dat het zoete van de ananas het zure van de zuurkool versterkt. Het complimenteert elkaar ofzo.
Hmm ja in theorie kan ik het ergens ook wel begrijpen maar ik vind het zelf echt veel minder lekker haha. Maar you do you uiteraard!
Ananas door de chili vind ik trouwens wel weer lekker
Ik lust alleen de loempiaâs. Ik vind echt al die andere dingen in welke vorm dan ook met vlees/vega/vegan gewoon ontzettend smerig. Ik ben geen goede borrelpartner omdat ik ook geen worst en van die kaas in welke variant ook lust. :â) Ik zou echt een zure kantoortrut zijn tijdens een vrijmibo geef me dan maar een augurk.
Ik zit net te denken; eigenlijk vind ik vlammetjes het lekkerst.
Zoân heel bord met hapjes prop ik in een holle kies.
Vind daar van alles lekker.