Ander fruit kan ook! Wij deden ook wel eens rozijnen vroeger. Of perziken uit blik. Allemaal heerlijk.
Durf dit mijn vriend echt niet voor te zetten maar hij zal er toch aan moeten geloven deze winter.
Ander fruit kan ook! Wij deden ook wel eens rozijnen vroeger. Of perziken uit blik. Allemaal heerlijk.
Durf dit mijn vriend echt niet voor te zetten maar hij zal er toch aan moeten geloven deze winter.
SWEEEEEEEEEEEET
0 stemmers
Ik had de antwoorden nog niet eens gelezen en het liedje al in mijn hoofd . Lekker weer. Blijf ik nu horen tot morgenmiddag denk ik
Das ook nog eens de slechtste keus
Je doet mee aan the masked singer. Welke Nederlandse klassieker ga je zingen wat betreft smartlappen uit dit rijtje? (Dit is ronde 1.) Sorry ik ken geen vlaamse smartlappen :â(
0 stemmers
I know
Gefeliciteerd! Met je geweldige zangkunsten heb je het in ieder geval gemaakt tot de 2e ronde van The Masked Singer. Je bent in voor een grotere uitdaging dus ga je een Eurodance-nummer doen .
Welk nummer kies je?
0 stemmers
Ik wil eigenlijk een medley van alles doen dan.
Dat mag je doen als je wint!
Je hebt jezelf overtroffen en het geschopt tot de derde ronde. Vandaag hebben ze een bijzondere gast. Katy Perry zal aanschuiven als jurylid. Met welk nummer van de I Kissed A Girl-singer weet je Katy zelf te imponeren? (Dit is slechts een selectie.)
0 stemmers
Mijn strategie is om iedereen mee te krijgen met mijn enthousiasme in plaats proberen te imponeren met mijn zang-talent
Wie vind je sympathieker?
0 stemmers
VAKANTIEEEE
Beteeeerr!! Geniet ervan
Jaa ik ook, 4 weken vrij
Geen echte massage, maar ik ga soms wel in een spacapsule voor een kwartiertje
Omg helemaal terug naar de kroeg als 16-jarige door die song van Cascada.
Ik ben hierdoor nu echt een mega Katy Perry marathon aan het houden en ik schrok me pleuris toen ik zag dat California Gurls en Teenage Dream allebei uit 2010 komen
Ik woonde vroeger naast een kroeg waar ik doorgaans vrij weinig van hoorde. Behalve als Sweet Caroline op kwam, want bij het refrein gingen alle ouwe lullen BAM BAM BAMMMMM meezingen, inclusief bonken op de tafel/bar. Gemiddeld drie keer per vrijdag- en zaterdagavond. Heb echt een schurfthekel aan dat nummer. Op de wansmaak na verder een heel leuke kroeg.
Ja ik vind dat ook ongemakkelijk⊠lig je bij iemand op zolder. Zou nog het liefst willen dat iemand bij mij thuis kwam? Maar dat vind ik niet bij mij in de buurt
Om oude lullen aan de buis gekluisterd te krijgen besluiten ze bij The Masked Singer om iedereen klassiekers te laten zingen met een kleur in de naam. Met welk nummer beken jij kleur?
0 stemmers