Ik was ook al influenced. Paar extra tientjes voor McDonald’s dit weekend!
Ik heb sinds ik uit huis ben en ik zelf dus m’n potje bepaal al geen hutspot en zuurkool op. Zuurkool is het enige dat ik opnoem als mensen vragen of ik vroeger iets niet lustte. En hutspot vond ik ook echt niet lekker. Vieze wortelstamp bleggg.
Wel benieuwd of ik het zelf tegenwoordig lekkerder zou klaarmaken.
Andijvie en boerenkool vond ik ook nooit zo zo geweldig maar nu wel echt lekker. Het liefst eet ik trouwens zo’n soort iets met spruitjes; gewokte spruitjes en dan aardappelpuree erbij en een vega rookworst, voor mij voelt dat als een stamppot.
Wie heeft er de afgelopen dagen iets bij McDonalds gegeten n.a.v. alle berichten hier?
- Ja ik
- Nee joh
0 stemmers
Met de fiets zeurend om slettenkorting?
Wanneer doe je er mosterd doorheen? De enige stamppot die ik dus maak is stamppot andijvie. De puree maak ik met een beetje boter, evt. Wat warme melk en nootmuskaat (hier hebben een vriendin en ik een keer bijna ruzie om gehad omdat haar huisgenootje NIKS toegevoegd wilde hebben aan de puree) als die basis goed is dan ben je al een eind vind ik, dan goed uitgebakken spekjes erdoor, kan ook heel goed vega. En idd op het allerlaatst de andijvie erdoor. Maar wanneer mosterd? Mijn zwager wik bijv. Augurk bij de boerenkool
Ja dit! Mosterd heb ik nog nooit gedaan, maar doe er wel altijd een klein beetje azijn over
Wat als ineens blijkt dat er bepaalde leden zijn die worden betaald om producten of bedrijven of diensten ter sprake te brengen op het forum. InFFluencers.
Ja augurk bij de boerenkool!! Mega lekker. Of zilveruitjes. Of allebei. En ook bij stamppot andijvie.
Ik doe de mosterd erbij als je de andijvie erbij doet, ik doe idd ook de vega uitgebakken spekjes van Vivera en nootmuskaat erdoorheen! Maar je hoeft het dus niet specifiek bij de puree te doen ofzo. Ik vind het wel heel lekker, een schep mosterd erdoorheen, zeker als je er een (al dan niet vega) rookworst bij eet
Oh en ik vind het nog steeds leuk om typisch nederlands eten uit te leggen aan mn date. Ik ben denk ik zeker niet het voorbeeld van DE hollandsche meid ofzo maar ik wilde uitleggen wat stamppot was. Zijn antwoord was echt zo droog. Vertaald zei hij “oh dus jullie mixen dan aardappels met een groente😊?” En dat bedoelde hij dan heel lief en geinteresseerd maar ik dacht ineens, ja, dat is stamppot. Dus heel suf en niet bepaald inspirerend.
Ja maar de som is groter dan het geheel der delen! Zeker met augurk, spekjes, mosterd etc
Benieuwd hoeveel mensen morgen stamppot gaan eten
Hete bliksem
Jij snapt hoe stamppot werkt! En ik kan het weten want mijn vader is groenteboer.
Ps: wij aten vroeger serieus ook zuurkool stamppot met stukjes banaan er door. Haha!
BANAAN? Was dat lekker??
AHA is dit de Hollandse versie van de pizza Hawaï?
Gek genoeg wel ja. Zeker als kind vond ik het echt super lekker. Maak het nu eigenlijk nooit meer… snel maar weer eens doen.
Wel gegeten want ik was op een Silent Disco in de Mac en er werden hamburgers uitgedeeld. Maar dus niet nav de berichten hier. Eigenlijk vind ik Mcdonalds helemaal niet lekker
Het is dat ik probeer af te vallen en daarom niet ben gegaan.
Maar anders was ik zeker even lang de McDonalds gegaan vanwege alle berichten hier.