Oké aan jou geven ze altijd andere nuggets
Ik vind die vega nuggets wel smaken als de burger haha. Net zo lekker
Ik vind de binnenkant inderdaad hetzelfde smaken, maar de korst is bij de nuggets wat meer oranje, dikker en kruimeliger vind ik
Ik
jawel hoor!
Maar dat de ingrediënten hetzelfde zijn, hoeft toch niet te betekenen dat de verhoudingen van die ingrediënten ook hetzelfde zijn? Of dat de bereidingswijze precies hetzelfde is?
Verder heb ik ze zelf niet gegeten dus heb ik er niet een mening over, maar ik denk dat het best mogelijk is dat ze ondanks dezelfde soort ingrediënten anders smaken.
Ga jij weleens voor een massage naar een salon?
- ja
- nee
- ooit een keer gedaan
0 stemmers
Klopt maar ik had t dus ook gelezen dat het hetzelfde is, maar kan dat niet meer terugvinden dus dit was het beste “bewijs”.
Voor de mensen die weleens naar een masseur gaan: naar wat voor masseur gaan jullie?
Ik ga regelmatig bij mensen die een salon aan huis hebben (in zo’n kamertje boven), maar ik vind het vaak toch wat ongemakkelijk. Dan hoor je soms een zoon in een andere kamer oid, je komt bij die mensen boven enzo. En als je naar de wc moet, zit je in hun badkamer. Bij een echte schoonheidssalon of in een wellnessresort zijn de prijzen veel hoger, dus dat vind ik eigenlijk ook niet fijn. Maar ik vind een massage op zich wel heel chill.
Ik ga naar de Thai! Wel duur ja, ik betaal 48 euro voor een uur. Maar ik ga 2x per jaar ofzo en af en toe mag je jezelf trakteren toch.
Knap definieer ik vaak als ‘voldoet aan de maatschappelijk geaccepteerde norm’. Mooi kan iedereen zijn op z’n eigen manier.
Ik ga naar een massage praktijk bij mij in de buurt. Inderdaad wat duurder maar ze kijken wel echt goed naar wat ik op dat moment nodig heb ipv een standaard massage waar ze gewoon een lijstje afgaan.
Betaal 50eu per uur en vind dat het wel waard!
Ik ga af en toe naar de sportschool voor een massage, een sportmassage dat wel dan natuurlijk. Daar hebben ze iemand in dienst die dat kan haha. Ga ongeveer 1x per 5/6 maanden en één regio (30 min) is 22.50 of hele lichaam (60 min) voor 45
Ik heb toevallig vanochtend een massage geboekt voor aanstaande week😎
Ik ga het liefst voor een wat stevigere massage (deep tissue). Ik heb ook een keer cupping geprobeerd, maar dat deed superveel pijn hahaha.
Heb nu in een salon ontdekt waar ze 45 min voor 36 euro aanbieden en ik vind ze daar heel goed! Bij m’n vorige salon was de prijs 60. Nu wil ik wel maandelijks gaan, want ik vind het heel fijn! Overigens is het daar niet heel professioneel en zijn de kamers met gordijntjes gescheiden, dus ik hoor soms ook wat geluiden van ernaast, maar aan de andere kant had ik diezelfde ervaring bij twee mooie salons.
Telt Reddit?
En @Eifoon ik ben laatst naar een Thaise geweest, had geen idee wat ik moest verwachten maar het was een uur zeer ferm maar ook zeer rustig aan als je daar iets mee kan haha
Je bent net verhuisd als de burgemeester van je nieuwe gemeente je benadert. Hij zegt dat je vijf dingen mag uitzoeken die ze gaan toevoegen aan jouw buurt. Dit heeft verder geen invloed op wie er woont of hoeveel mensen er wonen, het zijn puur nieuwe faciliteiten die voor jou nu dus lekker makkelijk te bereiken zijn (op loopafstand). Wat kies je?
VOOR DE EXTRASUPERDUIDELIJKHEID het gaat dus niet om de buurt waar je nu woont. Je begint helemaal opnieuw!
- Bioscoop
- Snackbar
- Theater
- Winkelcentrum
- Park
- Koffietentje (vooral leuk voor overdag)
- Café (vooral 's avonds gezellig)
- Club
- Sportschool
- Zwembad
- Restaurant
- Wellnessresort
- Kluswinkel (zoals Praxis)
- Tuincentrum
- Boekwinkel
- Bibliotheek
- Lasergame- en kartcentrum
0 stemmers
Deze vind ik echt lastig! Want ik heb veel wat ik zou willen al in mijn buurt (max 5 min lopen) dus
O oeps. Verkeerd gelezen
Haha ja maar het idee is dus dat je niks hebt en dat je uit deze dingen mag kiezen! Supermarkt vond ik daarom een te saaie optie, die kiest waarschijnlijk iedereen.
Ben je Township aan het spelen