Stel je persoonlijke vraag #12

Nee haha en ik ken het ook niet maar het klinkt nu al leuk. Was gisteren gewoon even heel blij dat ik op 10 minuten fietsen van een bioscoop woon.

O ja aangezien McDonalds ineens zo happening is op dit forum:

Ben jij McDonaldsfan?

• Ja, luf me some Maccie.
  • Een beetje. Frietje/nuggetje op z’n tijd is wel prettig.
  • Nee, heb er weinig mee.
  • Allesbehalve. Ik vermijd hem liever.

0 stemmers

Wel minder sinds ik vega eet, omdat ik minder aanbod heb. Maar nog steeds lekker

Ik wil gewoon een vega(n) big mac. :star_struck:

2 likes

Niet de hele dag maar als ik echt niks heb ga ik vaak wel smiddags even op bed liggen om een serie te kijken ofzo. Val soms dan ook in slaap, ik zou niet zo snel specifiek in bed gaan liggen voor een dutje maar als het gebeurt vind ik het heerlijk

1 like

Stel je bent bijna 2 maanden werkzaam bij een nieuwe baan als net afgestudeerde en zowel de werkzaamheden als de leidinggevende vallen enorm tegen. Je bent al druk aan het solliciteren (zo’n 5 sollicitaties verstuurd) en werd gister gebeld door een bedrijf dat je op gesprek mag komen. Je hebt 1 maand opzegtermijn maar het liefst wil je zo snel mogelijk weg. De arbeidsmarkt is gezien je studie goed.

• Volgende week ontslag nemen waardoor je eind november klaar bent en hopelijk in december kan starten met nieuwe baan. Mocht dat niet lukken red je het zo’n 3 maanden zonder inkomen.
  • Pas wachten tot je nieuwe baan hebt en met tegenzin de aankomende weken naar je werk

0 stemmers

Oke afwijkende mening dus :joy::see_no_evil:

1 like

Ik heb geen bank of stoel dus het wordt automatisch bed dan

1 like

Wat is hier precies handig aan dan? Lijkt me juist onhandig, dat je niet precies ziet wat eruit komt

2 likes

Ik denk dat het zogenaamd discreter is omdat het minder zichtbaar is in zwart ondergoed, mocht er een stukje uitsteken.

Maar wat maakt het uit dat er een stukje uit steekt? Dat ziet toch niemand als je kleren aan hebt.

1 like

Mij maakt het ook geen zak uit, maar er zullen wel mensen zijn die het prettig vinden, denk ik. Bijvoorbeeld in de sportschool of bij gym op school.

Ik weet bijvoorbeeld nog wel dat ik op de middelbare school van dat maandverband met flapjes vermeed als we gym hadden omdat ik dat gĂȘnant vond.

2 likes

Misschien als het uitkomt

Ja of als je een doorschijnende zwarte outfit aan hebt :woman_shrugging:t3:. Ik heb echt geen idee, dit roept veel vragen bij me op

Ik denk eigenlijk dat dit qua camouflerend effect ongeveer net zo effectief is als vroeger die ‘doorzichtige’ bh-bandjes :joy:

16 likes

Ja of die moussefoundation.

15 likes

:nauseated_face: Ik voel die rolletjes prut zo nog op mijn gezicht zitten

1 like

Love me een burger of een snackje, maar die frietjes van de mac daar begin ik niet aan. Slap gedoe. En die frietsaus is zo chemisch.

Ik ben sowieso team Snack >patat. Heb nog nooit een menu besteld omdat ik liever een snackje naast Mn burgers heb dan frietjes.

Bestel jij een menu als je bij de mac bent?

• Nooit
  • Zelden
  • Vaak
  • Altijd

0 stemmers

Is de snack beter dan de frietjes?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Doe eens niet

22 likes

Jawel

Ongezonde dingen die ik graag vreet benoem ik in verkleinvorm, voor de vorm. Wen er maar aan.

Beloof dat ik het nooit over vriendinnetjes, wijntjes of saladetjes zal hebben.

4 likes