Stel je persoonlijke vraag #12

Niet koekjes, kokos natuurlijk! Want bij elke milkshakevlog moesten ze vragen of ze misschien ook kokos hadden.
Waren echt mijn favo youtubevideo’s toen

3 likes

Omg echt dat snap ik nu pas maar ik herinner het me wel want dat was er nooit!!!

1 like

Eh niet? De korst is anders. Ik vond de nuggets niet zo lekker en de burger wel.

1 like

Je reist met het ov en je moet (een paar keer) overstappen. Wat tel je mee als reistijd?

• Alleen de momenten waarop je in een voertuig zit (overstaptijd wordt niet meegerekend)
  • Alles inclusief overstappen

0 stemmers

Heel veel ergernis hier omdat we het niet eens worden… :triumph:

1 like

Van deur tot deur? Of ik zeg ‘x aantal minuten in de trein, maar met overstappen en fietsen etc een uur’.

1 like

Denk 11 ofzo… en mijn moeder reed toen de auto voor haar in de rij aan :weary:

5 likes

Het stond ergens dat het kleine valess burgers waren en ze hebben exact dezelfde ingrediënten (heb het vergeleken, weer 10m van mn leven verspild lol). Misschien komt het dan omdat ze anders gebakken worden? Frituur vs plaat.

Ik vind timmeren en boren vrij standaarddingen die moeten gebeuren als je verhuist, dat impliceert niet per se een verbouwing. Als het bij een beetje timmeren en boren blijft stel ik me niet per se eerst voor aan de buren en/of stel ik ze daarvan op de hoogte (ligt ook aan de buurt, ik woon in een flat, dan ga ik niet bij iedereen langs), bij een verbouwing wel.

5 likes

Ja klopt, er is een verschil tussen klussen (die vaak onvermijdelijk zijn als je gaat verhuizen) en verbouwen. In dit geval gaat het om het plaatsen van een uitbouw, zo bleek in de loop van de dag haha.

Omggg nostalgie dit keek ik altijd

Eeeeeeeeehhhhhhhhhhhh nee.

1 like

Neeee dat is echt niet waar de vega mcchicken is super lekker en die nuggets vielen tegen, rare korst zat daarop

Geloof dat echt niet

4 likes

Precies.

Yes bedankt voor deze reminder! Anders had ik (zoals vaker gebeurd is) de hele tijd met zo’n licht unheimisch gevoel rond gelopen dat er iets niet klopte.

Ah daar wen je wel aan je propt gewoon onderweg alles naar binnen en de bestuurder wordt gevoerd. Maar heel gezellig is het niet nee. :frowning::joy:

Heb jij een diepe liefdesrelatie gehad die alles oversteeg? Dit kan ook iemand zijn waarbij het helaas om de een of andere reden over is gegaan.

• Ja, dit heb ik
  • Ja, dit heb ik in het verleden gehad
  • Nee, ik heb nooit een relatie gehad
  • Nee, ik heb een of meerdere relaties gehad
  • Nee, ik heb een relatie maar dit is niet de liefde van mijn leven
  • Ik twijfel

0 stemmers

• Ik voel me eerder mooi dan sexy
  • Ik voel me eerder sexy dan mooi

0 stemmers

Nou ik zit juist liever in de auto dan in die mcd. :flushed:

Ik kan er ook niks aan doen :woman_shrugging:

1 like

NEEHEE ze zijn niet hetzelfde. Bovendien vergelijk ik de nuggets met kipnuggets en het is gewoon anders en vies. Mcchicken is lekker. Don’t. @. Me. (Again).