@Banananana ja hier zei ik het al. Maar ik vind als je links en rechts gebruikt het onduidelijker worden.
@Foucher
Wij mochten dat niet, want dat was gevaarlijk oid. Maar dit is ook 10 jaar geleden gebeurd.
Verschilt dit niet ook per mac? Dat er bij de 1 wordt vereist dat je 4 wielen hebt en de andere mac fietsers etc. Ook toelaat?
Ik heb eens 2 meiden op paarden door de McDrive zien gaan.
Geen idee, ik ga verder nooit naar de Mcdrive. Maar heb wel mega veel zin een McDonaldās nu!
LOL, door de McDrive tokkieā¦ Waar woon je? Huis ten Bosch?
@Desalnietteplus, plus 1 (haha). Ik ga zo ff een balletje opgooien thuis.
Ik woon in de buurt van de eerste mcdrive in Nederland #myclaimtofame. Maar ik maak eigenlijk nooit gebruik van de drive als ik zin in Maccie heb. De frietjes zijn volgens mij al koud als je thuis aankomt. Maar op een trekker lijkt het mij wel leuk.
Denk dat veel mensen in de auto mac opeten. Heb nog nooit mc drive thuis opgegeten eigenlijk.
Ik vind mcdriven en het dan op de parkeerplaats opeten ook een beetje raar. Dat is niet het idee, ga dan gewoon binnen zitten.
Daar kan je geen car mukbang doen!!!
Nee want daar heb je krijsende kut kinderen
3 straten van huis zodat ik mijn hamburgers niet hoef te delen
Ik ben onlangs met mijn vader door de McDrive gaan. Was zijn eerste keer. Ik had zin in de cola van de Mac. Hij nam een sapje. Hij vond het een hele leuke ervaring zei hij en daarna heeft ie het uitgebreid aan mijn moeder verteld haha
Dit vind ik heel lief en ontroerend
Want bij jou op school gebruikten ze bij aardrijkskunde omgekeerde kaarten ofzo?
Wat is dan wel het idee? Ik dacht juist dat dat zoān beetje de bedoeling was.
McGalopperdepop
De vega Nuggets zijn precies hetzelfde als de burger maar dan mini ik vind ze beiden heerlijk.
Of een millshakevlog
De mikshakevlog de milkshakevlog koekjes en bananen (??) en de milkshakevlog macdonaaalds macdonaaalds
Toch?
Heb dit al 5 jaar niet gekeken