Ik had een tijd lang echt een vreselijke buurman. Midden in de nacht feestjes doordeweeks, ‘s avonds schreeuwen met z’n vrienden, gamen en daarbij schreeuwen. Echt zo naar. Hij is nu verhuisd en nu woont er een rustig iemand. ZO FIJN
Ik heb precies hetzelfde als jij en ook een financiële meevaller en dacht ook van, nou mag wel een keer. Was ook erg benieuwd wie op het forum ook al een van de nieuwste had, want heb dat zelf ook nog nooit gehad. Dus bedankt voor het maken van de poll haha!
Edit: het is en blijft trouwens een belachelijke prijs maar ben er zo blij mee, jij ook? Zo snel en fijn groot en batterijen gaan heerlijk lang mee.
Links van Nederland is vroeger, rechts van Nederland later. Kort door de bocht want je hebt uitzondering/tijdzones lopen niet allemaal in een rechte lijn.
Als je dit plaatje ziet, snap je het dan beter? https://www.landenkompas.nl/tijdsverschil
Edit nullijn ligt dus rond Engeland en het is met een landkaart in gedachten waarop het westen/europa het centrum ((ahum)) van de wereld is. ((Voor degene die het zo opgetekend heeft dan…))
Toevallig vandaag… dacht dat ik niet meer ongesteld was maar helaas. Ook nog in mijn witte werkbroek Toen maar een huge maandverband van een client gepakt en in mn string geplakt
Aaahh meat loaf is tijdens de crematie van mijn moeder gedraaid.
Ja heel duidelijk, dankje! Ik had er gewoon nooit over nagedacht en heb dit ook niet bij Aardrijkskunde of zo gehad.
Tijd voor een spannende vraag. Hoe oud was jij toen je voor het eerst door de McDrive ging?
- 0-5
- 5-10
- 10-15
- 15-20
- 20-25
- 25-30
- 30-35
- 35+
- Ben daar nog nooit geweest
0 stemmers
Ik rijd niet en had als vega de afgelopen 10+ jaar sowieso niet echt iets bij de Mac te zoeken, maar nu ze die vega dingen hebben wil ik echt een keer! (met chauffeur, obv)
Ik ging toen ik puber was weleens op de fiets door de burger king drive! Als de winkel dicht was, dan mocht dat. Vond ik altijd zo leuk.
Ik was dus heel jong maar ik vind dat juist een beetje raar denk ik. Ik zou mijn (jonge) kind niet zo snel Macdonalds geven. (Zeg ik nu.)
Veel van mijn leuke jeugdherinneringen hebben ook te maken met Macdonalds. Mijn vader werkte vroeger in het buitenland en was dan alleen in het weekend thuis en dan nam hij zo’n gefrituurde appelflap voor me mee.
Het leukste kinderfeestje van een van mijn vriendinnen was daar (zelfs burgers en ijsjes maken omg).
Mijn dag was vroeger echt helemaal gemaakt als we dan naar de dierentuin of zo gingen en daarna ook nog eens naar Macdonalds en dat je dan een happymeal kreeg en dat je ook nog in de ballenbak mocht spelen.
Helemaal geïndoctrineerd dus.
Verheug je niet te veel op de vega nuggets. De mcchicken daarentegen is bomb.
Eindelijk eens een vraag met ‘op welke leeftijd’ waarop ik niet hoef te antwoorden met een beschamende late leeftijd óf dat ik het nog nooit heb gedaan. Thanks
Wat is een beschamende leeftijd. Het is de mcdrive…
Ik bedoelde dus dat ik bij andere vragen die beginnen met ‘op welke leeftijd’ me soms schaam voor m’n eigen antwoorden. Ligt aan mezelf dat ik dat doe. Die gaan dus niet over de mcdrive. Misschien onduidelijk verwoord
Toen ik jong was mochten we één keer per jaar naar de McDonalds, dat was dan op de terugweg van de zomervakantie. Dan haalden we eten bij de McDrive en aten we het thuis op. Mijn vader vond het echt verschrikkelijk en hij heeft meerdere jaren de afslag “gemist”
Mijn vader reed het parkeerterrein van de Mac op en weer direct eraf als we erom zeurden.
Hahahahaha dit is echt zo gemeen
Wij mochten als kind nooit naar de mcdonalds, dat vonden mijn ouders rommel. Ben er wel een paar keer geweest maar dat was bij hoge uitzondering (onderweg als er niks anders was bv). Juist doordat we het niet mochten wou ik het nog veel meer haha, dus elke keer als we wel gingen was het echt een feestje. Nu snap ik mijn ouders helemaal haha, het is ook gewoon echt troep en niet lekker denk inderdaad niet dat ik mijn kind er snel mee naar toe zou nemen.
De zeldzame keren dat ik met mijn ouders naar de McDonald’s ging, gingen we naar binnen. McDrive was het eerste dat we deden als een van mijn vriendinnen haar rijbewijs had gehaald.
Ik ging vaak op zondag alleen met mijn vader op stap omdat mijn moeder moest studeren. Kreeg trouwens niet altijd eten, soms gingen we alleen maar mcdonalds voor het speeltje.