Mijn buren zijn sinds ruim een half jaar uit elkaar en alleen de buurman woont er nog. Sindsdien is het net of we naast een discotheek wonen, zo’n harde muziek. Ook op de meest rare tijden, omdat hij hele onregelmatige werktijden heeft. Ook komt er zo’n drank, sigaretten, honden geur uit zijn huis als het raam open staat.
Dat is 100% terecht.
Ik vind met buren dan boeit het me niet zo veel, met mensen waarmee ik een huis deel (in wat voor samenstelling dan ook) vind ik het wel heel ongemakkelijk als ze iets meekrijgen van de seks
Echt afschuwelijk… Afgelopen zomer had ik (daar kwam ik dus achteraf pas achter) het raam een stuk open staan en er zaten buren buiten… Had tijdens de seks wel gedacht: wat hoor ik die buren toch hard, maar in the heat of the moment niet de link gelegd naar een open raam.
Een tijdje terug stond ik met de buren te praten over eventuele overlast van hen en dat ik dan gewoon aan de bel moet trekken. En toen maakte de buurvrouw een opmerking in de trant van: “ach en zolang jij niet elk weekend in de lampen hangt”, en ik vraag me nu nog steeds af of ze bedoelt dat ze me toen heeft gehoord hahahaha ik kan me daar echt te druk om maken
Ik ben recentelijk verhuisd maar woonde eerst in een studio met een onderbuurman die de hele nacht muziek op had. Het was echt heeeel hard, en dan ook nog schreeuwen erbij tot 6 uur. En dan overdag ook vaak muziek en geschreeuw. Daarnaast kon je iedere voetstap horen en hoorde ook gepraat op een normaal volume te goed.
Maar nu woon ik ergens waar gelukkig minder overlast is en ben nog steeds zo blij. Ik hoef niet meer bang te zijn om naar bed dat er dan muziek komt en hoor ook nooit buren praten of lopen.
Ik vind sommige dingen die als overlast gezien worden niet heel erg of een keertje muziek maar dit was gewoon een nachtmerrie van 2 jaar
Sorry voor de mensen die dit irritant vinden
Ik heb zondagavond pasta gemaakt en wat over was in de koelkast gezet.
Zou jij dit vandaag nog opeten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat zit er in?
Hangt Idd vanaf wat er in zit. Ik vind dit een twijfel geval haha
Vandaag zou wel mijn max zijn hoor.
Maar zoals altijd: kijken, ruiken, proeven. Ik kan de staat van je pasta niet beoordelen via het forum. Zou het iig niet bij voorbaat al weggooien.
Rundergehakt en tomatensaus!
Ja ik heb gisteren nog gegeten en toen was het gewoon nog lekker. Dus ik weet het ook niet zo goed
Ik had toen net mijn eerste mobieltje en wist dus niet dat die tijd automatisch veranderde…
Ik zat toen blijkbaar om 6:15 ipv 7:15 in de trein en dacht wat heeeerlijk rustig hier
Ik durf dit dus niet in te vullen omdat ik dan bang ben dat ik het op mij afroep…
Ik voel me echt een beetje dom nu maar naast dat ik het niet weet, weet ik ook niet hoe je logisch kunt beredeneren of het ergens vroeger of later is dan hier.
Ik leef echt in een iPhone bubbel man
Omg op mn werk zit iedereen altijd te bitchen op mijn “superoude” iPhone SE maar hier is dat gewoon het hoogste percentage <3
Was het een écht lekkere taart of zo’n goedkope slagroomtaart van de friesafdeling en dat die dieven dachten IDK.
Love mijn SE. Ga weg met al die belachelijk grote schermen.
Ik kan bijna alles wel aanvinken. Ik hoor bijna al mijn buren vrij duidelijk om me heen. Zelfs als ze een boer laten ofzo. Maar mijn onderburen ruik ik zelfs Ze hebben zo’n hele heftige huisgeur (of lijflucht?) die ik al op de trap als ik langs hun appartement loop ruik. En 's ochtends gaan we ongeveer tegelijk naar ons werk en ruik ik ook zijn gore parfumlucht. Veel te sterk. Dat vind ik denk ik nog erger dan al die geluiden. Daar heb ik mn oordopjes en noise canceling headphones voor.