âHey Google goeiemorregeâ âGoedemorgen Vitaminwater het wordt vandaag 10 graden, er staat niks op de planning en hier is het laatste ANP nieuwsâ en dan worden de laatste nieuwsfragmenten afgespeeld terwijl ik nog in bed lig
Ik word wakker met radio, het eerste wat ik meestal 's ochtends hoor is nieuws (combi van internationaal en lokaal). Alhoewel het ook wel eens voorkomt dat ik tien minuten later onder de douche sta en al niet meer weet wat er in het nieuws was, 's ochtends is niet mijn beste tijdâŠ
Daarnaast heb ik de NOS, BBC World en Der Spiegel app op mijn telefoon, daarvan krijg ik notificaties bij belangrijke dingen. En ik doe elke dag sowieso minstens een (maar vaak meerdere) rondje(s) nu, nrc en blendle (nrc via abo van mijn ouders, blendle zelf abo).
Ik vind dit teveel opties hoooor! Nee
, maar bedankt voor de uitgebreide keuzeđ
Reageert jouw google wel op goedemorgen? Mijn google zegt dan âSorry, daar kan ik je niet bij helpenâ. En bedankt google, dat mijn dag van jou kut moet zijn
Huh wat gek. Ja, bij mij wel dus! Mijne is vrij nieuw, misschien ligt t daaraan? Of even updaten (als dat kan)?
Misschien moet je goeiemoggel eens proberen
Bemoei je met je eigen, THEE
Volgens mij laatst nog geĂŒpdatet, dus ze zal wel willen dat ik geen goede dag heb :â( (maar ze reageert wel op âtell me about my dayâ met hetzelfde riedeltje dus het zal wel een of andere instelling zijn)
Door deze poll realiseer ik me echt dat de relatie met mn ex zĂł ongezond was (is)
Ik haat dit zo erg he. Wil je lekker een kopje thee drinken, word je ineens geconfronteerd met wat je wilt doen met je leven en welke doelen je wel of niet bereikt hebt. Ik wil thee, geen identiteitscrisis.
Wij hebben wel wekelijks een meningsverschil of een discussie, maar dat vind ik wel iets heel anders dan ruzie.
Ik volg het niet in de zin van dat ik standaard elke dag een krant of nieuwssite lees, of het journaal kijk of luister. Maar ik lees wel dingen die ik voorbij zie komen op social media of die mensen naar me sturen. Dan lees ik die artikelen en meestal ook nog een rijtje andere items die ik dan op die site zie staan. Ik volg dus niet zo zeer bewust het nieuws, maar lees wel dagelijks nieuwsartikelen. Ik scroll veel doelloos op Facebook en volg veel informatieve, âwokeâ Instagram accounts dus ik ben meestal wel op de hoogte van wat er gaande is in de wereld haha.
Ik ben vroeger best vaak ziek geweest omdat ik allergisch bleek te zijn voor een bepaalde stof/stoffen in antibiotica. Dan kreeg ik hele hoge koorts, ging ik ijlen, helemaal rillen etc. Daarna kreeg ik dan altijd als ik weer een beetje eetlust had een kopje thee met honing (dat vond ik heel volwassen dus leuk) en een beschuitje met appelstroop. Dat is dus echt eten voor mij als ik ziek ben. Maar dat ben ik gelukkig bijna nooit meer.
Droge rijst
en droge crackers
Het ligt een beetje aan wat ik heb. Bij buikgriep eet ik de eerste dagen niks en als het meer griep vanuit verkoudheid is probeer ik wel dingen zoals crackers te eten.
Hahaha omg mijn alcoholistische opvoeding is showing, maar warme whiskey kreeg ik als (late) tiener als ik ziek was (âgoed tegen de bacteriĂ«nâ) en hoewel ik het eigenlijk nooit voor mezelf maak heb ik het ook als volwassene nog wel eens van mijn vader gekregen als ik heel verkouden was
Hot toddy
Even over ijlen gesproken. Ik heb eigenlijk geen idee of dit echt een woord is maar mân ouders noemden altijd het zo, en het staat op internet ook onder andere als betekenis âhoge koortsâ. Ik had het dan altijd over een EXTREEM MOOI WIT PLAFOND WAUW KIJK DAN. Of dat mân duim er werd of was afgehakt of een plafond vol slangen. Tot zover ging mân creativiteit dan. Echt so weird. Oke maar mijn vraag is:
Heb jij wel een geijld van de koorts? Dat je ging hallucineren ervan?
- Ja
- Nee
- Als kind enkele keren
- Niet dat ik me kan herinneren
- Vaak
0 stemmers