Stel je persoonlijke vraag #12

*zoenen

Heb het aangepast!

2 likes

Nee dat was de droomshow dacht ik
Zigzag moesten ze opdrachten doen in een stad in Nederland

5 likes

Oooh ja, je hebt gelijk! Zie er nu foto’s van, nostalgieeee.

Ik heb met mijn vriend best vaak meningsverschillen, maar daar moeten wij eigenlijk altijd wel om lachen. Gelukkig denk ik nooit dat de relatie hierdoor uit zal gaan. Bij mijn ex was ik al bang dat het uit zou gaan als ik een shirt aan had waar iets van blauw in zat (hij haat blauw). En zo nog 1000 voorbeelden waardoor ik jaren geen relatie heb durven aan te gaan.

Ok heb zelf geen krantenabbo maar lees de krant waar m’n ouders een abbo op hebben digitaal

1 like

Ik maak nieuws :sunglasses:

6 likes

Ik zit as we speak RTL nieuws te kijken, lees de krant online op t abo van mn ouders en zie op fb ook veel berichten langskomen

Via de radio!

5 likes

Je publiceert toch nieuws? :stuck_out_tongue: (en verzamelen)

4 likes

Wij noemen het wel maken. Vanaf een persbericht of uitnodiging of soms zelfs een tweet of facebookbericht maak je een stukje nieuws voor in de uitzending, op de radio of op internet

Ik vind het heel fijn om NOS (zij hebben verschillende accounts) op Instagram te volgen. Zo krijg je op een chille manier veel mee van het nieuws’

Ik kijk een paar keer per week op de Facebook pagina’s van NOS en AD Rotterdams Dagblad voor t meer lokale nieuws, maar of dat valt onder “het nieuws volgen”…? Ik word er vaak vooral een beetje triestig van dus ik kijk niet zo vaak

Op dit moment volg ik het niet/nauwelijks omdat ik last kreeg van paniekaanvallen en dat echt zo lastig is/was. Het werd me ook aangeraden dat niet te doen. Normaal volg ik het wel, vrij gemiddeld denk ik.

2 likes

Als jij staand zou kunnen plassen, zou je dat dan (vaak) doen?

• Ja
  • Nee
  • Ik kan al staand plassen

0 stemmers

edit : Technisch gezien kan iedereen natuurlijk staand plassen maar ik bedoel dat je ook makkelijk kunt mikken en jezelf schoon kunt houden terwijl je het doet :stuck_out_tongue:

Niet genoeg opties. Ik zou het alleen doen in vieze openbare gelegenheden.

3 likes

Dat is ja, om het maar even makkelijk te houden.

Ja lol ik krijg altijd dat er niet genoeg opties zijn. :joy::rofl: moet je ook niet heel serieus nemen. Ik zou het soms doen. Denk als ik een man was dat ik thuis ging zitten en verder vaak zou staan.

4 likes

Ja exact dit.

1 like

haha :joy:

Ok nieuwe poll:

Als jij staand zou kunnen plassen, zou je dat dan doen?

• ja
  • nee
  • misschien
  • soms
  • alleen als het vies is
  • alleen als de bril heel koud is
  • ja, maar thuis niet
  • nee, maar thuis wel
  • ja, maar alleen als de wc eruit ziet zoals de wc in trainspotting
  • ik kan al staand plassen maar doe het niet
  • ik kan al staand plassen en doe het altijd
  • ik kan al staand plassen en doe het soms