Stel je persoonlijke vraag #12

Nu het over goedmaakseks gaat bedenk ik me: ik vind dat eigenlijk helemaal niks. Ik vind knuffelen na een beetje ruzie wel fijn, maar ik vind het geen sexy moment en ik heb ook nog echt geen zin in seks dan. Misschien ben ik niet ~gepassioneerd~ genoeg. Maar ik weet ook dat veel mensen het wel leuk vinden of seks als goedmaken gebruiken. Dus: hou jij van goedmaakseks?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Ik ben zo’n emotionele doos die zich dan schuldig voelt dat ik zo gemeen heb gedaan en word dan heel knuffelig. Nou, van het een komt dan wel eens het ander.

3 likes

Wat zeg jij?

• Weekenden
  • Weekends
  • Weekeinden
  • Niks

0 stemmers

(Sorry hij was anoniem dus je moet opnieuw invullen)

Ik denk eigenlijk niet verder dan 1 weekend vooruit dus realiseer me nu dat dit echt nooit aan de orde is bij mij. Maar ik denk dat ik weekenden zou zeggen?

6 likes

Ik vind het wel fantastisch om ze te volgen.

39 likes

Ik voel de drang om mezelf te verklaren dat ik wel weet wat tokkie discussies waarschijnlijk ongeveer inhouden, maar heb geen FB dus zie ze nooit

2 likes

Oh had helemaal over dat ‘fb’ heengelezen. Heb ook nooit Facebook gehad neem aan dezelfde type tokkie discussies als onder artikelen op nieuwssites en daar zou ik dus echt niet de moeite voor nemen :stuck_out_tongue:

Dankjewel!
Thuisblijven lijkt me ook fijn, maar in mijn buurt is dat minder. Ik woon in een hele gezellige wijk, maar met oud en nieuw knalt het zó hard dat het net oorlog is :open_mouth:

1 like

Als facebook anoniem was had ik ze allemaal geroast. Maar helaas kunnen mijn vrienden/familie het dan zien en dan vind ik het toch beschamend. Vooral als het bijv een kwestie als zwarte piet is waarvan ik een andere mening heb dan mijn familie

Ik mag het nu niet meer ivm mijn werk maar oh wat lekker

1 like

Mijn school had er aan meegedaan en ook aan Telekids, maar toen ‘mijn klas’ de leeftijd had om mee te doen aan dat soort evenementen waren ze er volgens mij niet meer voor in. :sleepy:

Heb jij ooit een hel potje nagellak helemaal leeg gekregen?

• Ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

En een kuipje kruidenboter?

• ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

Had jij vroeger een skippybal?

• Ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

Als jij een derde tepel zou hebben?

• Doe die derde maar op het midden van mijn rug
  • Dan die liever tussen de twee ander tepels

0 stemmers

Kom jij soms thuis plastic tasjes tegen van ketens die niet meer bestaan?

• Ja (soms)
  • een keer voorgekomen
  • Nooit
  • Ik ben altijd iemand geweest die braaf zijn eigen tasjes meenam.

0 stemmers

Als de overheid (ook) in jouw gemeente overging tot het uitgeven van vuilniszakken waar je voor moet betalen, welke kleur heb je de het liefst die vuilniszakken.

• Donkergrijs/zwart
  • Blauw
  • Groen
  • Camouflageprint
  • Net zoals zo’n rood/wit gestreept lint
  • Met recycletips etc.
  • In deze vuilniszak houden we het afval hebben we alles opgeborgen maken we geen rommel. Geven we om recyclen, worden we opgehaald…
  • Doorzichtig
  • met fotoprint van (mogelijke) misdadigers die ze nog zoeken.
  • Anders…

0 stemmers

3 likes

Nooit echt een potje tot op de bodem leeggemaakt, maar wel tot het punt dat ik mijn nagels er niet meer fatsoenlijk mee kon lakken (dat is bij mij ongeveer iets over de helft leeg).

2 likes

Ik heb echt geen mening over de kleur van vuilniszakken??

11 likes

Dan stem je niet toch

1 like

Roze met gouden glitters ofzo, dan wordt het vuilnis weggooien misschien nog leuk

17 likes

Als het dan wel afbreekbare glitters zijn. :wink:

2 likes

41 likes

Dat was in die 2 teams toch? Ik kan nu niet googelen. Als dat het is, dat vond ik altijd wel leuk. Maar ik keek echt maar 2 keer per week tv .

1 like

Zigzag was echt de shit, vond dat zo leuk. En ik moet altijd denken aan het tellen op het eind door Yvon Jaspers en dan al die krijsende kinderen in koor “MUUUUUUUNT ÉÉNNNN, MÚÚÚÚNT TWEEEEE”

23 likes

Was ZigZag ook dat programma waarbij ze zoveel mogelijk zoenen moesten eten van een lopende band?

1 like