Stel je persoonlijke vraag #12

Ja ligt een beetje aan de winkel denk ik. Maar als het iets duurder is en je koopt meerdere dingen denk ik niet dat het heel vreemd is!

4 likes

Ja joh als jij bij zelfde winkel meerdere meubels koopt kun je dat best doen!
Wij gingen 2 bedden bij Swiss kopen en kregen ook korting (goed ook, rete duur die bedden maar wel goddelijk slapen)

1 like

Oh nee we hebben het niet bij dezelfde winkel gekocht! Bed wel toevallig ook ben swiss maar ik was al blij dat we een gratis molton en dekbeddenovertrekset kregen :joy:

1 like

Ik zou zelf niet afdingen, tenzij het een showroommodel is ofzo. Ik merkte wel toen ik meubels ging kopen dat veel winkels ā€˜gratisā€™ levering/montage aanbieden.

1 like

Onder welke naam staat je partner in je telefoon?

• Eigen naam
  • Schat(je)
  • Lieverd
  • Bijnaam
  • anders, namelijkā€¦

0 stemmers

Zijn naam + een hartje :heart:

6 likes

Eigen naam + ICE

2 likes

Ha. Goed idee. Ik neem aan dat je de kaart bedoelt :grin:

2 likes

Ik zie best vaak dat mannen hun partner als schatje/liefje hebben. Bij vrouwen eigenlijk nooit.

Ik zou dat ook helemaal niet kunnen, stel hij heet Kasper ofzo dan zou ik naar het woord Kasper zoeken in mijn whatsapplijst en niet naar liefje. Ik heb een vriendin ooit opgeslagen onder een gekke bijnaam en ik zoek nog steeds naar haar echte naam, ik kan er niet aan wennen :joy:

1 like

Ik heb vriendinnen die hun vriendje met hun naam + een hartje erin hebben staan. Of een punt of + ervoor want die slaat je telefoon dan boven in je telefoonlijst op (vroeger althans).
Ik vind het persoonlijk een beetje kinderachtig.

5 likes

T is ook niet mijn dingšŸ¤·ā€ā™€ļø Alsof je nog op MSN zit
:heart::heart:J0rdii :heart::heart: .::wjnmk::. :star: wzntb :rose:z0 gEk 0p j0u

20 likes

Hahaha dat bedoelde ik wel. Hoewelā€¦ :sweat_smile::joy:

1 like

Haha mijn vriend ook! Maar hij heeft zijn broer, ouders, vrienden en andere familieleden allemaal met achternaam in zijn telefoon.

Ik ben de eerste dag van mijn menstruatie steeds misselijk!

Huh maar het is toch niet zo gek om voornaam+achternaam te hebben in de telefoon? Zo staat iedereen er bij mij in, ook Mn moeder, en als ik het niet weet is het voornaam+waar ik ze van ken. Of begrijp ik het nu verkeerd?

7 likes

Ik las hier laatst iets van iemand die met de jaarwisseling lekker in een hotel had gezeten. Dat vond ik zo heerlijk klinken.
Ik zit net te kijken op Booking en heb volgens mij het ideale hotel gevonden: niet te ver weg, op een rustige plek, dus geen enorm vuurwerkgeknal, een bad. En niet extreem duur. Ook niet spotgoedkoop maar een prima prijs voor de jaarwisseling.

Het lijkt me zooo zalig (uuuren in bad, lezen, serie kijken) maar ergens ben ik ook weer bang dat ik me dan super eenzaam voel als ik daar in mijn up zit.

Zal ik het doen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

ICE1 Bijnaam. Hoop dat ik niet van mā€™n sokken word gereden en de politie hem dan moet bellen en zegt ā€˜Hallo poepescheetje, je vriendin ligt in het ziekenhuis.ā€™ (Hij staat niet echt met die naam in mijn tel, no worries.)

11 likes

Voor de mensen die iemand op ICE hebben staan hebben jullie een lock op je scherm? Of kunnen ze met lock ook bij de ICE komen.

Als je een iPhone hebt kun je een medische ID instellen, als iemand mijn telefoon wil unlocken en de code niet weet klik je op noodgeval onderin, daarna medische ID en daar staan nummers van mijn ouders en vriend en ook mijn naam, geboortedatum en bloedgroep. Ik weet niet of iedereen dat weet, maar politie/ambulance zullen dat wel weten lijkt me?

7 likes