Stel je persoonlijke vraag #12

Mensen vinden dat alleen raar omdat ze dat zelf niet durven of niet zo gauw zouden doen omdat ze bang zijn negatieve reacties te krijgen. Zelfde als in je eentje naar een concert gaat.

3 likes

Ik ga zelf ook vaak genoeg alleen naar de bios of naar een concert. Als ik graag heen wil, en niemand anders wil of kan mee, dan ga ik lekker alleen. Ga niet iets voorbij laten schieten omdat ik alleen ga.

4 likes

Ik durf niet alleen niet zo zeer vanwege reacties maar meer dat ik dan niet weet wat ik met mezelf aan moet tussendoor/vooraf/naderhand

1 like

Welke activiteit precies? Misschien kunnen we tips geven?

Shoppen in mā€™n eentje vind ik prima, maar naar de bios zie ik toch als iets waarbij je vooraf wat gaat drinken en kletsen, nja je kan natuurlijk binnenlopen wanneer het reclameblok bijna ten einde is en dan aan 't eind weer weg maar ik denk dat ik de bios daar dan ook niet leuk genoeg voor vind

Ik ga gewoon naar de bios, dan wacht ik voor de deur of bij de zitjes tot de film begint. Reclame is niet in pathƩ en na de film ga ik gewoon naar huis, haha. Maar ik woon 5 min lopen van de bios dus het is voor mij geen big deal ofzo

3 likes

Ik ga in bios eigenlijk gewoon zitten en als het is afgelopen weer weg. Soms in filmhuis nog wat drinken. Let eigenlijk nooit op wat anderen doen, tenzij ze irritant doen/lawaai maken. Naar de film gaan in je eentje vind ik lekker rustig. En daarna kun je in het bioscooptopic je review kwijt ;).

6 likes

Ik doe echt van alles in mijn eentje: concerten,musea bezoeken,vakantieā€™s,lunchen/uit eten/op een terras zitten,naar de bioscoop en dagjes shoppen in een andere stad.
Echt heerlijk <3
In het begin vonden mensen het een beetje gek/raar maar dat is vooral omdat ze het zelf niet durven.Maar nu hoor ik vooral dat mensen het juist tof vinden dat ik dat doe in mijn eentje en dat ze dat zelf stiekem ook wel eens zouden willen.

13 likes

Ik doe ook van alles in mā€™n eentje. Vind ik fijn, maar een terrasje op vakantie om wat te drinken/eten vind ik prima maar niet zo leuk als ik dat vind met gezelschap. Op vakantie doe ik het echt omdat ik lekker wil eten/drinken, maar meer praktisch dan dat ik uren lang blijf tafelen. Medewerkers doen soms ook stom ā€œBen je in je eentje? Echt??ā€ Uh ja, maak het niet zo zwaarbeladen en me vriendloos voelen.
Museum vind ik trouwens in mā€™n eentje leuker dan met iemand anders. Lekker rustig slenteren zonder dat iemand op me wacht. Met winkelen ook, maar dat doe ik sowieso uit praktisch oogpunt en niet omdat ik dat nou zoā€™n leuke activiteit vind.

5 likes

Oja een keer was ik laten zitten door mā€™n toenmalige date maar ik dacht van fuck ik ga nu niet naar huis door dit. Dus ik ging in mā€™n eentje en ik bestelde ook wat te drinken. Stond er een groepje collegaā€™s en zoā€™n gozer vroeg ook nog of ik op vakantie was geweest en hij moest toen lachen om mā€™n antwoord (was best dicht bij huis op vakantie geweest en niet zo standaard Bali/Vietnam antwoord). Toen voelde ik me wel stom. En wel vriendloos door dat ik was laten zitten, en dan een bekende die vroeg met wie ik was en mijn vakantie suf vond. :ā€™) het was meer zijn probleem dan de mijne maar voelde me wel opgelaten.

Bios is juist een van de weinige dingen die ik het fijnst vind alleen, dat drinken vooraf/achteraf doe ik nooit.

1 like

Hoe kan ik mā€™n ex duidelijk maken dat ik geen kaarten en geen emails meer wil van hem? Hij blijft maar dingen naar mij sturen met als boodschap vooral de beschuldigende vinger naar mij. Dat het dus mijn schuld is dat ik het uitgemaakt heb. Het kan me niet meer schelen maar ik heb last van zijn berichten en laatst had hij met de post een kaart gestuurd. Wat moet ik toch met die ashole?

Kaarten zou ik retour afzender sturen en zijn e-mails blokkeren.

Ik heb ik mā€™n inbox gezet dat zā€™n emails automatisch gearchiveerd worden. En mocht ik nog een kaart krijgen zal ik deze retour sturen. Is beter dan lezen en weggooien.

Will never forget

Vinden jullie afdingen op meubels normaal?

• Ja, ik zou dit ook doen
  • Ja, maar ik zou dit niet snel doen
  • Nee

0 stemmers

In de fik steken helpt ook, vooral voor jezelf (ervaring haha):smirk::sweat_smile:

2 likes

ik ben echt nu al bang voor het moment in mā€™n leven dat ik moet gaan afdingen op een keuken

7 likes

Ja niet bij ikea natuurlijkā€¦ maar als je een keuken of een badkamer gaat kopen is dat volgens mij best normaal.

3 likes

Maar op een bank en bed (niet van ikea)? Mijn vriend en ik gingen die vandaag kopen en hij dacht dat het normaal was. Maar ik kreeg er een beetje een gek gevoel bij.

Bij de bank kregen we extra korting van haar uit. Dus we hoefde er niet om te vragen

1 like