Stel je persoonlijke vraag #12

Omg ik wil door jou poll weer zo graag naar de Apenheul. Ik ben daar voor het laatst 2 jaar geleden geweest. Zo leuk. Ik vind mezelf zo’n kleine pipi langkous aap die overal opklimt en waar je niks aan hebt. Er waren toen in die Apenheul ook mensen met ENORME camera’s /lenzen, die die apen in de fuckin Apenheul in Apeldoorn gingen filmen. Hebben we zo hard om gelachen. Alsof ze een docu maakten over apen ergens in de jungle in zuid Amerika ofzo. Het was echt geen gezicht.

2 likes

Ik weet niet precies wat een luiklasksmurf is, maar geloof wel dat ik die ben.

2 likes

Echt zoveel mensen die radslag kunnen? Als kind, oké, maar ik ken volgens mij echt amper iemand die dat op volwassen leeftijd nog kan. Of ik onderschat mensen.

1 like

Nou ja een perfecte radslag is het niet hoor, maar ik kan de beweging nog wel? Is niet zo heel moeilijk toch, als je een beetje snelheid hebt heb je er ook niet echt evenwicht enzo voor nodig.

4 likes

Ik doe dit nog steeds af en toe als ik een rustige plek nodig heb en niet gestoord wil worden door anderen. In het gebouw van mijn studie zijn gewoon niet zo veel rustige plekken te vinden verder en ik heb soms even geen behoefte aan andere mensen :sweat_smile:

2 likes

Welke kleur sieraden dragen jullie voornamelijk?

• Goud
  • Zilver
  • Rosegoud
  • Een andere kleur namelijk…
  • Alles door elkaar gemixt
  • Ik draag geen sieraden

0 stemmers

Heb een neutrale ondertoon in m’n huid dus zilveren oorbellen, gouden bril, zilveren ringen en gouden kettinkjes :ok_hand:t2:

4 likes

Ik ben een combinatie tussen luilak smurf moppersmurf en smulsmurf.

Ik zou heel graag taartjes bakken en die zelf opvreten maar ik ben daar te lui voor dus lig ik maar op de bank te mopperen.

13 likes

Ik mis lolsmurf, daar wilde ik eigenlijk op stemmen

Ja vooral @Trenchcoat en haar paskamer verhalen

3 likes

Wat is neutraal? Ik ken alleen geel en rood/roze.

”Als je een neutrale huidtint hebt, heb je geen duidelijke olijfkleurige, roze of vaalgele gloed.”

Je hebt dus warm, koel en neutraal.

1 like

Hou jij van adventskalenders?

• Ja!
  • Nee man wat een onzin

0 stemmers

Arjen Lubach:

• Ik vind hem vreselijk
  • Ik heb geen mening over hem
  • Ik vind hem geweldig
  • Mwah wel ok

0 stemmers

Gewoon mwah. Niet ‘wel ok’ :smile:

2 likes

Stem jij altijd op je eigen polls?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik zie af en toe dat mensen dat niet doen en dat vind ik gek haha

1 like

Haha soms post ik hier juist een vraag omdat ik dan écht niet weet wat ik zelf zou kiezen :stuck_out_tongue: (zoals die sollicitatie vraag van gister bijv). Dus dan vind ik het extra leuk om stemmen van anderen te zien

2 likes

Ik stem nooit op mijn eigen poll geloof ik

1 like

Ik ga af en toe alleen naar de bios maar krijg vaak opmerkingen of ik dat niet saai vind maar heb er zelf geen problemen mee haha, wat jullie?

• Ja waarom niet
  • Nee vind’t raar
  • Nee niet mijn ding maar vind 't niet raar

0 stemmers

Naar de bios gaan is juist een van m’n favoriete dingen om in m’n eentje te doen, maar ik merk dat mensen dat vaak wel raar vinden ja

6 likes

Helemaal niet raar. Je gaat er heen voor de film niet voor het gezelschap haha.

3 likes