Stel je persoonlijke vraag #12

Ik heb last van mijn darmen, maar ik ben daarbij meestalook misselijk. Alsof heel mijn spijsvertering overhoop ligt.
En ik heb ook vaak een blaasontstekingsachtig gevoel? Heel vreemd. Echt die continue aandrang dat je moet plassen.

2 likes

Ik moet altijd veel poepen maar valt dat onder gevoelige darmen?

8 likes

Naast de ingevulde dingen ook nog slappe/weke benen.
Pukkels heb ik vooral week ervoor geloof ik. Gespannen borsten ook. En hoger libido tijdens m’n eisprong.
Oja en vaker moeten plassen. Alsof die hele regio in m’n onderbuik aangedaan is. Draag ook liever geen tampons meer omdat ik dan helemaal niet goed kan uitplassen en zo vaak moet.

1 like

Oh ja dat kan ook nog natuurlijk! Fijn! Ik had er vroeger ook niet zoveel last van, sinds mijn zwangerschap is het nog een beetje van slag allemaal.

@visual @ellegirltalk vaker plassen had ik nog niet eerder gehoord!

@Leukocyten ja gevoelig in een brede zin inderdaad, diarree, constipatie, vaker, minder vaak etc. Anders dan normaal.

1 like

Hier heb ik ook beetje last van! Of ik ben behoorlijk misselijk/duizelig, of het doet zo erg pijn dat ik moet overgeven.

Anuskramp

13 likes

Ja ik ook! Maar echt alleen op dag 2 (dan is het ook allemaal het hevigst). Heel naar

Oh my het gevoel kwam even helemaal terug
 4 mavo. Wat een kutjaar. Daarna gelukkig een hele leuke opleiding met hele leuke mensen!

Niet op de middelbare, maar wel eens op een stageplek tijdens m’n vervolgopleiding, was echt kut

1 like

Op de wc maar ook bij de
 ik weet niet meer hoe het heet, bij zo’n gedeelte met allemaal pc’s want de computers waren sowieso leuker dan m’n klasgenoten. Maar dan werd ik weggestuurd omdat ik lekker gezellig pauze moest gaan houden met de rest :roll_eyes::angry:

Zelfs bammetjes gegeten daar :nauseated_face:

1 like

Mediatheek?

1 like

Toen ik nog een retailbaan had, ging ik soms pauze houden op het toilet of gewoon tussendoor 10 minuten op het toilet zitten omdat ik even behoefte had aan rust en geen collega’s die steeds in je nek heigen of die kolere muziek die eeuwig werd herhaald. :joy:

24 likes

Of even “kijken of die ene broek nog op voorraad is in maatje 38” en dan chillen.

8 likes

Dat sowieso ook wanneer mensen het niet accepteerden dat je 100% zeker wist dat iets niet meer op voorraad achter lag, dan maar 10 minuten wat drinken of zo en die mensen voor lul laten wachten maar dat was de enige manier dat je aan hun kon verkopen dat een product echt op was.

12 likes

Hahaha idd!

Ik wil nog steeds een boek schrijven over de hel die werken in de retailsector heet. :’)

1 like

Doeeeeee, en dan alle FF’ers die deze hel kennen kunnen het boek vullen met ervaringen.

Welke smurf past het beste bij jou?

• Babysmurf
  • Boerensmurf
  • Brilsmurf
  • Dichterssmurf
  • Droomsmurf
  • Hippe smurf
  • Grote Smurf
  • Kleermakerssmurf
  • Klungelsmurf
  • Knutselsmurf
  • Luiklasksmurf
  • Moppersmurf
  • Muzieksmurf
  • Mijnwerkersmurf
  • Potige smurf
  • Robot Smurf
  • Schildersmurf
  • Smulsmurf
  • Smurfin

0 stemmers

Ooit in een boom geklommen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Kan jij met je neus je elleboog aanraken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Kan je een handstand?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Kan je de radslag?

• Ja
  • Nee

0 stemmers