Haha ah shit, ik vind namelijk van mezelf dat ik wel slecht voor mezelf zorg, maar eigenlijk dat ik me er meer voor schaam. Want ik heb tijd/geld zat om voor mezelf te zorgen, maar gewoon te lui Gisteren weer een bak Ben&Jerry’s als avondeten, mijn bed is al een maand niet verschoond, ik heb nauwelijks aan lichaamsbeweging gedaan deze week, verstop me in m’n huis als een antisociale kluizenaar. Geen wonder dat ik me ook slecht voel Sorry, maar ik moet echt even beter op mezelf gaan letten!!!
Ik zou het onder de douche opdoen denk ik
Ik vind het altijd zo lekker om als ik helemaal schoon ben een masker op te doen, al is andersom waarschijnlijk veel logischer haha
Mijn vader ook haha. Vind het wel schattig
Indirect heb ik wel melding gedaan… ging over een leerling, dat heb ik besproken met mijn teamleider en die heeft een melding gedaan.
Haha auch deze poll doet even pijn aan mijn bewustwording
Met welke aap identificeer jij het meest?
- Breedneusaap
- Brulaap
- Baviaan
- Bonobo
- Gorilla
- Orang Oetang
- Chimpansee
- Maki soort
- Kapucijn soort
- Tamarin soort
0 stemmers
Deze:
Hahaha geeft niks, wake up calls kunnen geen kwaad
Ik zit in een dilemma tussen Baviaan, breedneus en brulaap.
Alledrie heb ik wel wat van.
Ik maak me hier doorgaans ook niet druk over hoor en ben heel vrijgevig. Ik vroeg me alleen af of het misschien normaal is als ik dit in huis heb. En door mijn autisme is het voor mij soms lastiger om aan te voelen hoe iets hoort.
Edit: het gaat voor mij dus niet om ‘voor wie zijn de kosten’ maar meer om ‘wie zorgt ervoor’
Eigenlijk een gibbon!
Wie zijn denk je gieriger?
- Nederlanders
- Belgen
- Even gierig of goedgevig
0 stemmers
https://www.ad.nl/buitenland/de-ultieme-belgenmop-br-belgen-blijken-gieriger-dan-nederlanders~ae4d7079/ belgen zijn volgens een onderzoek gieriger en dat ligt deels aan het Nederlands calvinistisch gedachtegoed dat voorleeft.
Nice! Meestal is dat alleen in de beginfase idd. Heb zelf helaas er last van dat mijn baan steeds minder mijn basis werkzaamhedsn zijn en steeds meer administratie eromheen. Urenverantwoordingen enzo… bweh. Maar dat zal bij elk bedrijf wel zo zijn.
Waar heb jij last van tijdens/rondom je menstruatie?
- Buikpijn/kramp
- Rugpijn
- Pijn bij je bekken/billen
- Hoofdpijn
- Pijnlijke borsten
- Gevoelige darmen
- Pukkels
- Opgeblazen
- Sneller geïrriteerd
- Emotioneler
- Vermoeider
- Last van cravings
- Hoger/lager libido
- Iets anders, dat ga ik je nu vertellen
- Ik word niet ongesteld
0 stemmers
Ik had net voor het eerst dat ik lage rugpijn had die uitstraalde naar m’n benen. Dit is nou al de derde dag dat ik last heb, en ik ben nog niet eens ongesteld. Dus nu ben ik vol zelfmedelijden aan het nadenken over hoe zielig en vervelend dit is voor vrouwen en waar je dan allemaal wel niet laat van kunt hebben.
Haha kon alles aanklikken bij deze poll en dat maakt me best gelukkig. Heb tijden gehad dat ik zo slecht in mijn vel zat dat ik niet at, niet uit bed kwam dus de rest al helemaal niet.
Als ik me nu voel falen ga ik eraan denken dat het al zo’n enorm verschil is dat ik tegenwoordig een ritme heb, genoeg probeer te slapen, gezond kook voor mezelf en 4x per week sport. Lijkt misschien op dagelijkse basis niet veel, maar het is toch wel heel wat!
Dag 2 standaard kotsmisselijk!
Hele pijnlijke benen ook nog
Oh wat dom, vertel ik eronder dat ik daar zelf nu ook last van heb, vergeet ik het in de poll te zetten.