En rivieren/kanalen die we over moeten!!!
Als echte Hollander is een brug voor mij al bergop, want ik ben niks gewend.
Ik schaam me diep, 2vingerig verhaalâŠ
Ik fiets regelmatig een steile dijk op. Een keer zonder aanloopje en in de eerste versnelling geprobeerd, toen moest ik eraf springen omdat ik anders achteruit de dijk af zou gaan.
In Nijmegen!!! Zoveel heuvels nondeju
Daarom fiets ik nooit
Haha wat kunnen jullie snel typen zeg!! Ik vind al dat ik het best goed doe en dan komen jullie er links en rechts langs getrommeld Ik had idd 0-10 erbij gezet voor iedereen die evengoed de test wilde doen terwijl ze met een halve vinger typen of zo. Alles is natuurlijk goed maar ik vind alles boven de 90 wel echt bizar knap.
@Papegaaiduiker
En ik ben wel een beetje trots op mijn 99% accuracy lol
Ik heb nog leren typen op een typmachine nu voel ik me oud.
Er waren toen wel al gewoon toetsenborden dus ik ga er maar vanuit dat het lag aan de kosten ofzođ
Ik heb wel eens van iemand in het leger gehoord dat je het beste met zo min mogelijk aan kunt slapen maar wel onder de dekens en dat je lichaam zich dan vanzelf opwarmt. Geen idee of dit waar is maar sinds dien heb ik soms drie dekens maar slaap ik nooit met een lange pyjama o.i.d.
Klopt! Op veldtocht in de winter doen ze alleen boxer aan in de slaapzak!
Dit hoefde ik niet te weten Nu zie ik dus mijn vader zo voor me
Stel je bent werkloos en dringend op zoek naar een baan, in welke situatie zit je dan liever?
- Je solliciteert veel, maar krijgt alleen maar afwijzingen en wordt nooit uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Na een half jaar is het wel in 1x raak.
- Je solliciteert veel, wordt vaak uitgenodigd voor gesprekken en zit dan meestal in de top 3. Maar je bent het dan steeds ânet nietâ. Na een half jaar is het eindelijk raak.
0 stemmers
Is je vader in een boxer zo erg dan haha
Telkens net niet is superkut maar ik zou denk ik zo intens gedemotiveerd raken van telkens direct afgewezen worden dat ik toch voor steeds net niet kies
Wel in een tentje denk ik
Zelf merk ik dat ik het lastiger vond om na een gesprek afgewezen te worden. Die algemene afwijzingen doen mij persoonlijk niet zoveel, omdat ze me niet als persoon afwijzen
Sowieso na een half jaar in 1 keer raak, afwijzingen zijn ZO kut. Word daar echt mega onzeker van.
Maar je wordt in dit geval bij beiden afgewezen in het half jaar
Ja maar ik vind een standaard mail met âwe hebben een betere kandidaat gevondenâ of âje past niet in ons profielâ echt fijner dan een gesprek en wie weet een tweede gesprek en dĂĄn een bericht. Want bin het eerste hebben ze waarschijnlijk niet eens goed naar je cv gekeken en gewoon die mail gestuurd en na allerlei gesprekken zagen ze in eerste instantie wel iets in je maar je hebt hun verwachtingen niet waar kunnen maken.
Ja inderdaad! Dat + iedere keer die hoop die je krijgt na zoân gesprek dat je het misschien toch wel bent geworden en dan weer die afwijzing⊠nee dan liever meteen de afwijzing, scheelt ook weer tijd.
Haha ik word hier gewoon naar van