Stel je persoonlijke vraag #12

Mn vader gebruikt zelfs vaak zo’n pennetje :’)

3 likes

Oke die tag had ik niet verwacht. Ik vind dat ik niet voor andere culturen kan spreken. Zou ik het zelf doen? Nee, maar ik veroordeel anderen niet

1 like

Telt alleen de stickertjes op je toetsenbord plakken 3x met tegen zin een opdracht doen en voor de rest je skilss verbeteren met msn als typcursus.

1 like

Oh was niet lullig bedoeld hoor, vroeg het me gewoon af waarom je het per baby vind verschillen.

@Soy.peor, ik heb geen idee wat ik met bij die stickertjes moet voorstellen. Had er nog nooit van gehoord!

1 like

En hoeveel als je deze test op je MOBIEL doet (verticaal)? https://10fastfingers.com/typing-test/dutch

• 0-25
  • 26-40
  • 41-50
  • 51-60
  • 61-70
  • 71-80
  • 80-89
  • 90-99
  • 100-120
  • 121+
  • ik heb m perongeluk toch op desktop gedaan en mag helemaal niet stemmen

0 stemmers

Heb ook weleens in m’n badjas geslapen als ik het heel koud had.

3 likes

Ik ging de mist in bij de woorden met hoofdletters. Als ik op t pijltje voor een hoofdletter klikte ging ie meteen al een woord verder en kwam ik er aan het einde van de regel pas achter dat die hele verpest was. Duurde 4 regels voor ik dat door had.

Tldr; fuck hoofdletters

Doe m nog een keer!

Ik word echt vaak aangesproken in mijn mail met ‘Ha GroenTakje,’. Vooral door oudere collega’s of (werk)relaties. Ik vind het wel vriendelijk klinken hoor, dus vind het niet erg. Maar ik had laatst een screenshot gemaakt van mijn inbox met 8/10 mailtjes die begonnen met ‘Ha GroenTakje’. Word jij ook vaak aangesproken met Ha …?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik type 62 woorden op mobiel en 97 via mijn laptop. Vind het eigenlijk maar een klein verschil? Nu raakte ik op mijn laptop sowieso de draad kwijt doordat die bovenste regel verschoof en ik daardoor tijd kwijt raakte. Maar verbaas mij wel hierover dat ik best snel type?

Hahaha nou tot zover mijn positieve gevoelens bij die mails :unamused: Nee grapje, ik denk oprecht dat het bij mij vaak wel vriendelijk bedoeld is. Ik werk in het onderwijs dus daar is men al wat amicaler dan in het zakenleven denk ik.

2 likes

Ja dit doe ik heel vaak haha

1 like

Ik krijg vaak “Ha die Arnold,” :o_o:

2 likes

Nee, maar wel met ‘Dag Laura,’.

1 like

Niet eens Hey Arnold?

42 likes

Als men met ‘Dag GroenTakje’ begint, lees ik het in m’n hoofd voor met de stem van Sinterklaas :woman_shrugging:t2:

7 likes

Oké, ik voortaan ook denk ik hahaha.

3 likes

Haha nee, jammer he!

1 like

1 like

Mijn haar heeft in de herfst en winter exact deze structuur

5 likes