Shit na de nederlandse te doen ben ik nu heel benieuwd hoe het is in alle andere talen, wat een ideale site om niet te hoeven doen wat ik eigenlijk moet doen
Een van mijn grootste prestaties in het leven is dat ik hier ooit 140 WPM heb gehaald.
Wat draag jij thuis weleens in bed, dus echt als je gaat slapen?
- Sokken
- Vest
- Shawl/sjaal
- Maillot of panty
- Muts
- Handschoenen
- Thermo-ondergoed
0 stemmers
Ja ik dacht heel even toen ik in bed ging liggen: kan dit wel? Maar het lijkt me heel lastig om dat ding echt zo strak te krijgen dat er iets misgaat. Dan moet je er aan twee kanten veel spanning op hebben.
Allemaal niet. Elektrische deken En anders zou ik liever een extra dekentje pakken, dit lijkt me allemaal heel kut slapen.
Ah shit ben de ‘niks’-optie vergeten =.=
Wij hebben geen verwarming boven en soms is het 10 graden of kouder in mijn slaapkamer. Dan draag ik wel eens een muts.
Snel typen is wel een beetje m’n enige supertalent, ik sta er om bekend.
Toen ik voor een sollicitatie een keer en typetest moest doen waren ze deeply impressed, zoiets hadden ze nog nooit meegemaakt.
Maar ik ben wel benieuwd of er mensen nog sneller zijn hier!
Hooguit sokken en ik slaap altijd met mijn raam open. Ik vind het heerlijk om te slapen in een frisse/koele omgeving.
Oh grappig, gisteren deed ik een Engelse en had ik er 88. Nu met de Nederlandse heb ik 111
Ik kom uit op 94 foutloze woorden per minuut, wat op zich natuurlijk prima is, maar ik tik dus met drie vingers (linkerwijsvinger, rechterwijs en -middelvinger - ik gebruik wél mijn linkermiddelvinger voor de shift, dus eigenlijk vier, maar verder nergens voor), dus ik baal stiekem nog steeds dat ik nooit een tikcursus heb gevolgd want HET ZOU ZOVEEL SNELLER EN EFFICIËNTER KUNNEN!
(Ik ga het nu trouwens wel even in mijn moedertaal proberen, ik vind dit leuker dan volgens mij de bedoeling is.)
Ik ben alleen niet zo nauwkeurig
Ik heb nooit geleerd met 10 vingers te typen dus ik type altijd met 2 kom op 66
Niet super snel namelijk 89 maar wel nul fout.
Jij en ik:
Ik raakte elke keer in de war als die onderste regel weer naar boven schoot… Als het gewoon in een lap tekst was, was ik denk ik wel sneller haha
Ik kom niet hoger dan 118… ik blokkeer soms als ik een woord fout heb, haha
Moet er wel bij zeggen dat ik slordig ben, meestal tussen de 8-20 woorden verkeerd.