Stel je persoonlijke vraag #12

MSN was mijn type cursus

40 likes

Niemand leert sneller dan een geile puber die alle interacties met haar crush na schooltijd met haar vriendinnen moet analyseren

29 likes

Ik heb in groep 8 een typecursus gevolgd. Super saai maar vind nog steeds dat ik mezelf daar op latere leeftijd veel tijd mee heb bespaard.

2 likes

Hahaha, zo herkenbaar. Ik was vorige week aan het opscheppen dat het heel lang geleden is dat ik ziek/verkouden was. 3x raden wie er nu ziek op de bank ligtā€¦

1 like

Wat stom zeg! Dat examen was ook wel echt heel spannend. Al die toetsenborden die je hoorde ratelen. :pleading_face: Maargoed, idd, als het doel is bereikt is het prima.

Ja ik vind het dus echt per bedrijf verschillen. Wij zijn een creatieve studio, een bank oid zou ik idd niet mailen met hoi.

1 like

Veel MSNā€™en does the trick ook :ok_hand: ik type razendsnel haha

Ik heb een nieuwe fiets met versnellingen. Ik heb nog nooit versnellingen gehad en vind fietsen nu een stuk zwaarder, ik twijfel of het komt door de versnellingen of dat de fiets gewoon zwaar kut is. Dus

Heb jij een fiets met versnellingen (gehad)?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Wat vind jij fijner fietsen?

• Een fiets zonder versnellingen
  • Een fiets met versnellingen (max 3)
  • Een fiets met versnellingen (max 7)
  • Een fiets met versnellingen (meer dan 7)

0 stemmers

Indien je overstapte van een fiets zonder versnellingen naar een fiets met versnellingen, moest je hier ook aan wennen?

• Ja, maar na een tijdje was ik pro en ik ga je tips geven!!
  • Ja, en ik bleef het kut vinden
  • Nee, ik was meteen pro
  • Anders

0 stemmers

Ik fiets eigenlijk altijd op de 3e versnelling, trapt wel zwaarder maar je komt wel meer vooruit per rondje dat je maakt. Ik vind dat fijner dan heel veel lichte rondjes maken (wat je met de 1e of 2e versnelling doet).

4 likes

Ik trap ook altijd in de 3e! En als ik een brug of helling op ga in het begin naar 2 en dan door naar 1. Ooh en met mega harde tegenwind (tussen de weilanden fietsend enzo) is het ook vaak fijn om in een lagere versnelling te fietsen.

1 like

Wat er niet op zit kan ook niet kapot gaan! Team geen versnellingen :sunglasses:

14 likes

Toen ik nog een fiets met 3 versnellingen had vond ik het ook een stuk zwaarder fietsen dan zonder.

1 like

Oorbellen schieten bij een baby van 5 - 7 maanden.

• Ja, in mijn omgeving heel gebruikelijk
  • Ja, niet gebruikelijk maar lijkt me prima
  • Nee, in mijn omgeving gebruikelijk, maar zelf niet okĆ© mee
  • Nee, gewoon niet okĆ©
  • Verschilt per baby
  • Andersā€¦

0 stemmers

Ik adviseer iedereen in mijn leven om een fiets zonder versnellingen te kopen. Stel je gaat bergop in de juiste versnelling, dan fietst het alsnog zwaarder dan zonder versnellingen. De mensen die mijn advies aannamen hebben me ook allemaal gelijk gegeven.

1 like

Ik moest even wennen en ontdekken wanneer het handig was, maar nu schakel ik best veel. Bij opstarten of heuvels of tegenwind in een lagere versnelling en verder een hoge versnelling.

2 likes

Waarom verschilt per baby @Vaiana?

Deze redenatie begrijp ik niet helemaal. Als ik in een lage versnelling een brug over fiets dan is dat echt minder zwaar dan zonder versnellingen.

3 likes

In mijn ervaring dus totaal niet. Het kost me veel meer energie!

Oke thanks allemaal, ik ga deze klote fiets vanmiddag nog inruilen voor een fiets zonder versnellingen!

1 like

Voor de snelle typers onder ons. Ken je https://10fastfingers.com/typing-test/dutch al? Als je deze test doet (1 minuut) op hoeveel woorden per minuut kom je dan?

• 0-10
  • 10-20
  • 20-29
  • 30-39
  • 40-49
  • 50-59
  • 60-69
  • 70-79
  • 80-89
  • 90-100
  • 101 en hoger

0 stemmers