Ik weet het niet, ik heb het dier uit de poll overgenomen? Of heb ik het verkeerd verwoord. Dan sorry hahaha, ik ben moe
Hahaha dat had ik niet eens gezien. Maar ik denk dat jullie allebei een flamingo bedoelen.
Ja zoiets
Of Jort Kelder!
Je bedoelt… DWDD?
Ik word er trouwens ook echt heel geïrriteerd van dat Eva Jinek een kopje FEMINISME op haar website heeft, maar dat echt 70% van haar gasten nog steeds man is (ik heb dit geturfd op basis van podcastomschrijvingen in september ik heb echt geen leven). Ik vind haar echt een goede interviewer en talkshowhost maar doe gewoon ff fixen dit
Doet me denken aan een vrouwelijke manager bij m’n vorige baan, die zich hard ging maken met allerlei activiteiten voor vrouwen in de IT. Van de 5 managers (de overige 4 allemaal man) was zij de enige met alleen maar mannen in haar team.
Gisteren keek ik een aflevering van First Dates, waarin er verontwaardigd werd gereageerd toen de jongen het meisje niet hielp met het aanschuiven van haar stoel. Vind jij het leuk als jouw date je stoel aanschuift?
- Ik vind dit heel attent en ik vind dat dit hoort
- Ik vind het heel attent maar het is voor mij geen vereiste
- Wat de fuck maakt het uit
- Rot op ik kan mijn eigen stoel toch aanschuiven
0 stemmers
Ik weet nooit wat ik dan moet doen of hoe dat werkt lol
Nee dan zit je net en dan moet je weer staan en dan ramt ie die stoel tegen je benen
Nee ik ook niet. Moet je dan in een soort squat houding gaan staan op de plek waar je wil gaan zitten en schuift hij die stoel er dan onder? Of moet je al op de stoel gaan zitten en moet hij hem dan aanschuiven? Dat is toch kut? Of je gaat er al op zitten en je hupst mee terwijl hij hem aanschuift, waardoor je hem praktisch helpt met het aanschuiven? Dan kan je het toch beter zelf doen? ZOVEEL VRAGEN
Ik had een date die mij altijd in de jas hielp, moest ik zo aan wennen. Ook hield hij deuren voor me open etc. Ik denk dat het er bij hem gewoon was ingeprent aangezien hij ook gastheer was in tv shows. Dan moest ie bijv. zn hand aanbieden als zo’n vrouw van de trap afliep. Dikke onzin natuurlijk maar vond het wel schattig.
Haha ik zou het niet weten, was op de Libanese tv, in Beirut dacht ik.
Van mij hoeft dit ECHT niet en naar voren snellen om de deur voor mij open te houden hoeft bijv. ook echt niet, ik hou gewoon de deur open als ik het eerst bij de deur ben en andere mensen komen er ook aan, zo vind ik het normaal, en dan zijn er altijd van die mannen die de deur moeten overnemen van me want ‘dames eerst’ neeeeee
Jij hebt gedate met Sergio?
(Jij liever dan ik)
Zelfs al kreeg ik geld toe dan zou ik nog niet met die creep op date gaan.
Ik word hier ook kriegel van. Of als ik iets til en iemand komt aansnellen “gaat het wel”. Nee MAN zonder jouw hulp zou ik dit niet kunnen, daarom draag ik het namelijk al.
Oh man, ik heb zo’n ontzettend lekkere hartige pompoentaart gemaakt gisteren. Heb in een bakje mee voor lunch, maar ben nu alvast begonnen want het is veel te lekker.
Recept!!!
Oh, ja, tuurlijk.
Ik zie trouwens dat ik dit in volledig het verkeerde topic geplaatst heb, dus zal me even verplaatsen naar WJNEKW.