Mijn winterjas is donkerblauw dus die wel, maar mijn zomerjas is rood. Ik heb eigenlijk nooit dat het vloekt, maar heb dan ook geen broeken met hele heftige kleuren en al mijn rokken staan prima. Ik weet ook niet wat er echt zou vloeken met rood
Ohja donkerblauw is wel een goede kleur! Ik wil ook graag minder kleding kopen, vandaar dat ik het vroeg.
Anders: als ik samen met mijn vriend loop, strikt hij ze voor me. Als ik alleen loop wel zelf en altijd valt mijn tas naar voren zodat ik een whiplash heb, en door het gehaaste strikken herhaalt dit tafereel zich vervolgens elke 10 meter.
Heb jij behoefte aan een talkshow voor en door vrouwen?
- Ja
- Nee
- NU JE HET ZEGT!
- nu je het zegt alsnog nee
0 stemmers
Linda de mol en merel nogiets gaan op Net5 een talkshow presenteren met als idee âvrouwen die over dingen pratenâ, lijkt dit je iets?
- Leuk
- Niet leuk
0 stemmers
Een kippenhok en ze gaan ook lol maken. Ja zin in.
Ja het fragment dat ze lieten zien was echt verschrikkelijk, echt dat typische door elkaar gepraat en geschreeuw.
Heb veel liever een gewone gemengde talkshow met een sterke vrouw als host (zoals Eva of die ene vrouw die dat in de zomer overnam) ipv zoân gefabriceerde show waarin elke vrouw zich dan zou koeten herkennen.
Heb geen idee wat de insteek gaat zijn, maar het lijkt me opzich wel leuk als het ook wel redelijk informatief is of als een setting met vriendinnen ofzo. Denk dat ik het vroeger als pubermeisje wel leuk had gevonden als er zoân vrouwentalkshow was waar dan echt over vrouwendingen gesproken worden en dat je niet gek bent als je het een doet of het ander.
Tenzij de talkshow over powervrouwen gaat, dan hoef ik het niet te zien hahaha
Het lijkt me wel leuk, maar ik vind Linda heel leuk dus ben een beetje zoân fangirl die alles leuk vindt wat zij maakt.
Ik vind zeker dat vrouwen vaker in talkshows uitgenodigd mogen worden (of praatprogrammaâs over sport oid), zeker vaker een talkshow mogen presenteren, maar als iets dan voor vrouwen voor vrouwen op Net5 wordt gepresenteerd heb ik er persoonlijk al niet echt zin meer in
Ze begonnen al in âje kunnen herkennen in een aspect van elk van de powervrouwenâ
Dat was het moment dat ik dacht nee, niet voor mij.
Dit bestaat toch al lang onder de naam koffietijd?
Met die ene vrouw die ik ervan verdenk dat ze stiekem kinderen knijpt als niemand kijkt. (Niet Loretta en ook niet die met bruin haar maar die andere)
oh hahahhaah ja gemiste kans
Ik vind het irritant dat het zo geframed wordt als âvrouwen praten over dingen speciaal voor andere vrouwenâ. Heb vaak genoeg op tv (en daarbuiten) tafels vol mannen gezien die over dingen praten maar dat wordt nooit gepresenteerd als âeen show door en voor mannenâ. Prima als ze een show hadden gemaakt die over iets specifieks (of minder specifieks) gaat en dat daar dan toevallig (hopelijk ter zake kundige) vrouwen zitten. Dat wil ik best kijken. Maar het idee om specifiek te kijken naar vrouwen die met elkaar praten over âvrouwendingenâ (whatever that may be) voor andere vrouwen, nee bedankt.
Daarvoor zit ik al op een forum.
Ja same, en dan er bij de talkshows eens op letten dat we niet alleen maar elke avond naar middelmatige mannen en non-experts zitten te kijken. Maar dat is moeilijk moeilijk want zoals een redacteur van een late night show eens tegen me zei tijdens een vergadering, âvrouwen kunnen vaak geen oppas regelen voor de uitzendingâ.
Ehhh het is 2019, vaders kunnen tegenwoordig toch ook weleens incidenteel een avondje oppassen? Al dan niet in ruil voor kut aanraken. Beetje emancipatie komt van twee kanten.
Omg ja! Een talkshow waarbij Peter iedere dag aanwezig is! Wat een genot.
Heb ik behoefte aan een talkshow voor en door vrouwen? Nee, niet per se, maar mocht er een leuke komen dan zou ik wel kijken. Deze lijkt me niet per se leuk.
Wat ik ook jammer vind aan dit soort shows is dat ze zo hameren op sterke vrouwen, powervrouwen, boss babes etc. Dat is niet echt iets wat mij interesseert, maar dat is een persoonlijk dingetje
Mijn moeder rondt wel altijd af zoals-het-schikt.
Als zij iets leuk vind van 9,90: oh kijk eens wat leuk EN NOG GEEN 10 EURO/MAAR NEGEN EURO!
Als zij iets niet leuk vindt van 9,90: daar ga je toch niet ruim 10 euro voor betalen!
Als ze ons kinderachtig vond, dan moest ze benadrukken dat we ons moesten gedragen want we waren praktisch (afronding naar een 5 of 0 naar boven) en voor de korting moeiteloos naar beneden.
We hebben we allebei een klap van opgelopen. Ik rond helemaal niet meer af en mân zusje op een idiote manier: âik ben er over ongeveer 8 minuten!â NEE! Dan is het geen ongeveer meer. Zeg dan 5 of 10 (afhankelijk van of jij wilt wachten of degene wil zijn op wie gewacht wordt)
Staand met 1 been omhoog als een pelikaan: mega goed voor je balans! Zo simpel, ik strik nu altijd mijn schoenen met 1 been âzwevendâ en merk echt verschil in mijn balans. Goed voor (hard)lopen
Kan een pelikaan ook zân veters strikken met Ă©Ă©n been in de lucht? Nooit geweten.