Stel je persoonlijke vraag #12

Als je broer/zus dichtbij woont en om dezelfde tijd klaar is, is het een kleine moeite denk ik. Als dat niet het geval is zou ik het niet doen.

*edit
Oh ik zie nu pas dat er staat verantwoordelijk. Nee ik vind niet dat je verantwoordelijk bent. Wel dat het uit liefdadigheid? een keer kan.

6 likes

Gewoon niet doen dan!
Het is jouw auto, jouw keuze. Zeker als ze elke keer meelift is dat gewoon vervelend.

1 like

Heb jij (relatief) lange armen?

• Ja
  • Nee
  • Ja extreem, orang oetang achtig
  • Nee extreem niet, echt stompjes

0 stemmers

Ben jij flexibel?

• Ja
  • Nee
  • Extreem
  • Extreem niet

0 stemmers

EN DAN NU DE HAMVRAAG:
Kun jij je Bh makkelijk blind aan- en uitdoen, dus de sluiting op je rug openen als alle bandjes gewoon op hun plek zitten?

• Ja makkie
  • Ja met moeite
  • Nee maar wel bijna (of wel uit/niet aan of vice versa)
  • Nee kom niet in de buurt

0 stemmers

Dat zijn twee hamvragen! Uit gaat namelijk makkelijk bij mij, aan niet.

Edit: oh, die optie staat er gewoon bij, oeps.

2 likes

Ik heb dus net geprobeerd of ik mn bh vast kan krijgen op die manier dat je het op je rug dicht doet. Ging om een bh die horizontaal en verticaal 3 sluitingen heeft. Het resultaat was 1 haakje vast op de eerste sluiting horizontaal en verticaal zat ie alleen in het midden vast. Geen succes. Zo’n sluiting. Oneh deze heeft horizontaal 4 sluitingen, nouja

bh-sluiting

1 like

Oh wow ik had niet eens erbij stilgestaan dat dat ook nog een manier is. Ik tref ook altijd mannen die mn bh niet los kregen. En daar dan heel geirriteerd van werden.

Amateur!

Ja sorry dan verlies je je titty privileges hoor

6 likes

Ik doe hem wel op mn rug los hoor! Good enough. Ik vraag me nou ook af of er mensen zijn die de bh op de buik gedraaid weer los doen.

Jep! Its me. Ik snap niet hoe mensen hem met een hand zo heel elegant los plukken. Krijg het gewoon niet los en snap ook telkens niet welke kant ik uit moet enzo?

1 like

Ik doe gewoon 2 armen op mn rug en dan schuif ik de sluitingen naar elkaar toe dan knapt ie open. Met 1 hand zou dat nooit lukken. Maar waarschijnlijk heb ik gewoon kutbh’s.

1 like

Dit is echt zon onderwerp waarvan ik niet had verwacht dat er zo veel variaties zijn, maar ik zie ook zelden iemand anders z’n bh aan of uit doen, alleen in de sauna.
Uit doe ik met 2 vingers, voor aan heb ik wel 2 handen nodig

1 like

Hoe drogen jullie je panty’s?

• Aan het droogrek.
  • Op een handdoek/liggend.
  • In de droger.
  • Mijn panty’s overleven het nooit tot een wasbeurt.

0 stemmers

Nee juist niet. Mijn vriend deed de eerste keer mijn bh los met 1 hand en toen had ik echt zoiets van okeee dat heb je vaker gedaan dus

7 likes

Weet je wel hoe moeilijk het is om je bh op je rug te sluiten als je grote tetten hebt?

8 likes

Ik heb gestemd op extreem, maar alleen omdat m’n spanwijdte veel langer is dan mijn hele lengte van m’n lichaam dus ik heb een aapfactor van +5 cm hahaha

3 likes

Mijn vriend is ooit echt overdreven dramatisch gestruikeld over een speen die op straat lag. Toen hij ook nog eens foeterde:’Wie legt dit dan ook hier neer?!’ kon je me helemaal oprapen.

Meestal vind ik het zielig hoor. Maar soms
 Pure slapstick.

50 likes

Heel stom vind ik dat, maar ik moet er vaak om lachen. Niet eens omdat ik het echt grappig vind (ik haat blooper filmpjes ook echt) maar ik denk uit een soort stress die ik niet anders kan uiten ofzo. Mijn oma en moeder hebben het ook.

Maar het is echt niet leuk als niet echt kan stoppen met lachen als een vriendinnetje uit de boom valt (en ik vond het niet eens echt grappig) en ze je dat kwalijk neemt. Bijvoorbeeld.

3 likes

Ik vind dat bijna nooit grappig. Alleen toen een vriendin in de kleedkamer in haar nakie meters over de vloer gleed ging ik helemaal stuk. En dat was niet pijnlijk ofzo. Gewoon een supergladde vloer.

6 likes

Ik vraag ook vaak boos hardop ‘wie die kast daar heeft neergezet’ als ik me weer eens stoot. (antwoord: ik, een jaar geleden)

Wat ik trouwens Ă©cht heel grappig vind is kotsende mensen.

1 like