Expert/mensen met verstand Wanneer het gaat om elektrische producten. Zoals een laptop en mobiel. Zoek meestal ook naar gebruiker reviews, maar eerst die van experts.
Denk je dat jouw opa/oma (als je die hebtâŠ) weet wat vloggers zijn?
- Ja, dat weten ze wel
- Nee, dat weten ze niet
- Ik twijfel
0 stemmers
En je ouders?
- Ja, zij weten dat wel
- Nee, zij weten dat niet
- Ik twijfel
0 stemmers
Mn ouders kennen alleen Bram Krikke, die heeft door zn deelname aan âde slimste mensâ echt een hele nieuwe groep fans aangeboord, de oudjes.
Vind het ook altijd leuk dat Bram op straat in zn videoâs altijd highfives van oldtimers krijgt.
âVloggers zijn vervelende bloggers.â
Ik keur hem goed, ma.
Mijn moeder noemt elke video op youtube een âvloKâ en zegt af en toe dat ze vloks wilt gaan maken. Vind het wel schattig
Mijn vriend en ik hebben allebei deze week vrij en ons plan was om deze week een keer naar de Efteling te gaan omdat het nu waarschijnlijk lekker rustig is. De dagen waarop we eventueel zouden kunnen gaan zijn woensdag en donderdag. Nou hadden we in eerste instantie woensdag gepland aangezien er dan veel minder kans is op regen, maar nu is woensdag dus die onderwijsstaking waardoor heel veel kinderen dus vrij zijn en nu zijn we bang dat het dan dus alsnog heel druk is.
Wat zouden jullie doen?
- Toch woensdag gaan, het zal wel meevallen met de drukte
- Toch woensdag gaan, het weer is belangrijker dan hoe druk het is
- Donderdag gaan, hoe druk het is, is belangrijker dan het weer
- Helemaal niet meer gaan (we hebben het al een paar maanden uitgesteld dus ik zou het jammer vinden als we het weer een tijd moeten uitstellen)
0 stemmers
ik denk dat de meeste ouders niet vrij zijn.
Ik heb een doosje met herinneringen, vet leuk om af en toe door te kijken.
Hm ja klopt maar iemand moet toch voor die kinderen zorgen?
ja maar efteling doe je vaak met het hele gezin en denk niet dat beide ouders plotseling vrij hebben
Ah ja klinkt logisch inderdaad!
Een kaakoperatie die officieel medisch was, maar stiekem voornamelijk cosmetisch. Wel door een echte kaakchirurg overigens, het was geen plastische chirurgie oid.
Ja dat zou inderdaad het beste zijn maar mijn vriend ik zitten normaal gesproken ook vast aan de standaard schoolvakanties, alleen deze week een keertje niet. Dus geen idee wanneer dat weer een keertje zou kunnen.
Woensdagen werken wel meer mensen part time denk ik ivm de kinderen. Het is dan ook altijd rustiger op de weg. Ik zou het er niet op wagen.
Als je op de website van de Efteling kijkt, kun je zien wat ze verwachten qua drukte.
Ze verwachten woensdag een rustige dag.
Ik denk echt dat het totaal niet druk is, en ik zou zelf eerder kiezen voor een droge dag dan voor een hele dag in de regen.
Ja klopt, daar had ik inderdaad gekeken maar wist niet of ze die staking al hebben meegenomen in die voorspelling voor woensdag of dat ze dat niet aangepast hebben. Nou ja, ik ga er maar nog even een nachtje over slapen haha
woensdagmiddag komen misschien ook veel abb houders met de kinderen, lekker na schooltijd.
Deden jullie op de basisschool ook altijd op je verjaardag dat je langs al je leraren ging met een kaart waar ze dan iets in schreven?
- Ja dit deden wij ook
- Komt me vaag bekend voor
- Nee dit deden wij niet
0 stemmers
Zo ja, werden er ook wuppyâs in je kaart geplakt?
- Ja!!!
- Weet ik veel
- Nee niet dat ik me herinner
0 stemmers
Ik vond net oude kaarten terug van toen en ik weet nog dat ik hyped was voor al die wuppyâs haha. Niet die van de AH maar ik had andere kleuren
En mooie stickers
En daarna gaf je ze een koek of cakeje
ik ben diep geschokt en voel plaatsvervangende boosheid. Waar halen ze het lef vandaan!!