Stel je persoonlijke vraag #12

Ja sorry maar als Limburger moet ik zeggen: Die horen bij carnaval.

1 like

Whut? :persevere:

Maar ze zijn wel lekker :stuck_out_tongue:

1 like

Ik hoop echt dat ik hierin niet de enige ben… Ik ben best netjes als het om mijn huisje gaat (oke slaapkamer niet altijd maar hey daar komt toch nooit iemand) maar de wasbak in mijn douche is best vaak om te huilen haha en ik vergeet ook gewoon steeds om hem schoon te maken. Ben ik de enige viespeuk die ong. standaard een vieze wasbak heeft? :pleading_face: Ik was er bij mijn vorige huis ook al zo laks mee haha. Ik bedoel dus de wasbak waar je je tanden poetst, haren kamt etc.

• Ja smeerlap ik hou hem goed schoon
  • Nee hoor ik ben ook schuldig

0 stemmers

(Als iedereen ja stemt is dat wel confronterend haha)

Mijn excuus is trouwens dat ik het steeds vergeet en het weer zie op momenten dat ik geen tijd/zin heb om het schoon te maken. :rofl:

Ik woon in een oud huis, en mijn wasbak heeft wel altijd een paar uur na het schoonmaken alweer stofjes. Maar ik haal er dagelijks even een doekje over, en 1x per week maak ik hem schoon. Als je me 10 (of zelfs 5) jaar geleden had verteld dat ik zo zou zijn had ik je denk ik uitgelachen, toen maakte ik mijn wasbak misschien 1x per 2-3 maanden eens schoon… Dus wie weet komt het bij jou ook nog wel. En zo niet, zolang je er zelf verder geen last van hebt ook prima toch :woman_shrugging:t3:

3 likes

Ik zou echt nog liever sterven dan naar de musical soldaat van oranje te gaan. Al zou de hele wereld vergaan en ik kon het tegenhouden door daarheen te gaan zou ik het niet doen.

Ik blijf het extreem ongepast vinden om van zo’n onderwerp een musical te maken. Geen biecht of iets want ik denk dat ik hier wel gelijkgestemden heb. Ken gelukkig ook echt maar weinig mensen dichtbij me die hem gezien hebben, want ik vind het echt smaakloos. Je gaat toch ook niet naar een musical over Anne Frank? Vind ik echt in hetzelfde straatje passen…

11 likes

Weer een relatie krijgen helpt wel denk ik haha want dan moet ik de wasbak weer vaker delen.

1 like

Ik vind het sowieso getuigen van de wansmaak/slechte smaak van Nederlanders.

7 likes

Ergens kijk ik ook wel neer op mensen die het echt geweeeeldig vonden :woman_shrugging:

1 like

Rude.

#sorrynotsorry

1 like

Strik

Nonnevot <3

7 likes

Jawel hoor

4 likes

Dat die er was, wist ik helaas. Daarom zei ik niet ‘maak’. Mensen die hierheen zijn geweest zijn echt next level kut en debiel. Dat vind ik niet, dat is gewoon zo. Wtf is er mis met dit land

1 like

Vind je alle films omtrent de oorlog ook ongepast en smaakloos? Vind dat ergens ook hetzelfde en ik zie dat soort films en musicals niet meteen als vermaak en leuk, maar ook een stukje educatie omdat de generatie die de oorlog mee heeft gemaakt langzaam verdwijnt en de verhalen zo toch verteld worden en het niet vergeten wordt.

12 likes

Ik snap niet wat je hiermee bedoelt.
Ik zou hier ook niet heengaan maar meer vanwege een vaag ‘je kunt hier geen Broadway achtig slaatje uit slaan’-gevoel. Heb er niet zo’n sterke mening over als jij. Vind je bijv. dat tv-series of films ook niet kunnen? Of gaat het echt om de musical? (Edit; te laat, @Spaarlamp vraagt dit net ook)

1 like

Heb jij de Vinted app wel eens gebruikt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

• Altijd een ontzettend vieze wasbak hebben.
  • Ieder weekend 2 keer naar soldaat van oranje.

0 stemmers

1 like