Stel je persoonlijke vraag #12

Ja maar die negeert geen berichten op het forum, alleen dm’s

3 likes

Ik ben moppersmurf en ik haat gezellig.

Maar serieus.

1 like

Als je mensen zou willen blokkeren, wat is dan daarvan de reden?

• Confronterende posts
  • Typt/schrijft irritant
  • One issue forummer
  • Gwn een zeikwijf
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Ik zou niet weten wie en waarom ik zou blokkeren. Tenzij er opeens een troll komt die iedereen gewoon uitscheldt. Dan zou ik diegene wel zat zijn

4 likes

(Voor mensen die ongesteld worden:) Heb jij als je ongesteld bent weleens dat de eerste dag(en) een broek die normaal prima past nauwelijks dicht kan vanwege je opgezette buik?

• Regelmatig / altijd
  • Nauwelijks / nooit

0 stemmers

Tijdens mijn menstruatie ben ik juist op mijn slankst. De dagen daarvoor is hel.

1 like

Hel qua opgezet? Oh wist niet dat dat ook voorkwam…

Ja dan ben ik een ballon en dan tijdens mijn menstruatie is mijn buik heel plat. Waarschijnlijk omdat ik dan steeds op de pot zit, maar ja

4 likes
  • Oliebol
  • Krentenbol
  • Appelbeignets
  • Ik ben een zure pruim en het is veel te vroeg voor deze culinaire hoogstandjes
  • Ik heb geen smaak.

0 stemmers

Ik zou ook niet weten wie ik zou moeten blokkeren.

En nu niet allemaal mij aanwijzen :upside_down_face::upside_down_face:

Ik vind kiezen tussen een oliebol en een krentenbol echt een van de moeilijkste keuzes in het leven. Misschien wel de moeilijkste. Nu ik erover nadenk kan ik eigenlijk geen lastigere keuze bedenken dan deze.

7 likes

Pick a side!

Krentenbol

Ik ben niet moeilijk omdat ik altijd een lijstje heb van SPECIFIEKE!!! makkelijk verkrijgbare dingen waar je me blij mee kunt maken. Maar wel moeilijk omdat ik al het andere eigenlijk niet hoef en je me daarmee dus ook niet blij maakt

2 likes

Niet dat ik ze niet meer pas maar dan zit het gewoon niet lekker en te strak

1 like

Dan maar een van elk want ik kan niet kiezen. Sophie dacht misschien dat ze een moeilijke keuze had maar man man man dit is erger.

3 likes

Nou ik heb vanmiddag een zak krentenbollen gehaald, ik ga niet voor die saaie bollen :tipping_hand_woman:t3:

1 like

Ik wist niet eens dat een krentenbol niet gewoon een oliebol is. Zo noem ik ze altijd, met rozijnen zelfs :joy:

4 likes

BERLINERBOL

4 likes

Oliebol met 10kg poedersuiker

1 like