Stel je persoonlijke vraag #12

Oh nee hoor, als je het geen mooie taal vindt zou ik dat zeker niet doen. Was enkel een reactie op dat het geen wereldtaal zou zijn. Ik vond het ook een verschrikkelijke taal, maar ik moet wel, en inmiddels spreek ik het vloeiend en kan ik het echt appreciëren, maar het kan ook voor mij niet tippen aan Frans of (Latijns-Amerikaans) Spaans.

1 like

Als je in een restaurant zit te eten met iemand en je bent in gesprek, stop je dan met praten als de ober langskomt om bijv. de tafel te dekken?

• Ik praat gewoon lekker verder
  • Ik stop ff met praten

0 stemmers

Als je vega bent/eet en je hebt vega nuggets besteld, maar je krijgt per ongeluk de kip variant, ga je dan terug?

• Ja, ik mot dat niet
  • Nee, anders wordt het toch weggegooid en dat is zonde
  • Gewoon nee

0 stemmers

Ik ken een aantal mensen die er echt vaak zijn geweest. Wat ik totaal niet snap want ik vond het de meest vergetenswaardige musical die ik ooit heb gezien.

Maar er zijn dus fanaten die de boel eigenhandig draaiende houden.

2 likes

Nou, met kunstgeschiedenis speel je ook niet bepaald op veilig :crazy_face:
Maar er leiden altijd meerdere wegen naar Rome.

Nee ik bedoel juist dat ik daarmee minder veilig zou spelen dan met de studie waarmee ik nu docent kan worden :stuck_out_tongue:

1 like

@Zemraluani @Totoro

Komt door jessica

20 likes

Ik ben vorig jaar met m’n schoonfamilie gegaan. Wij vonden ‘m allemaal ruk. Er werd continu heel vals gezongen door de hoofdrolspeler, was echt heel pijnlijk om aan te zien (en horen) hahah

1 like

Ik dacht dat dit een bericht van de speld was

8 likes

Nee ze was vanavond volgens mij nog op RTL Boulevard, de teller staat inmiddels op 63 of 64
:dancingbanana:

afbeelding

3 likes

Oh ok, nouja, dan heb je wat dat betreft wel een betere keuze gemaakt. Ik heb wel de andere keuze gemaakt en moet nou voor de tigste keer weer nieuw werk zoeken.
Maar wie weet kun je later ooit nog een leuke combinatie maken?

Jessica legt het je even uit

3 likes

Haha! Nou mooi dan toch! Maar meer dat je niet teleurgesteld raakt.

1 like

Stel je krijgt nu €4.500,- , ga je…

• 63 keer naar Soldaat van Oranje
  • Minimaal 1x naar Soldaat van Oranje
  • Geef me gewoon dat geld

0 stemmers

5 likes

Ik ben er 3 keer geweest, mijn collega’s gaan regelmatig, mensen uit mn familie zijn al meerdere keren geweest.

1 like

Ik word heel neerslachtig van musicals en ik vind ook dat ze moeten worden afgeschaft. Maarja, dat gaat niet gebeuren. Het blijft wel enorm kut.

18 likes

à minimaal €40, toch een leuk bedrag.

zei iemand die zelf ook is geweest, twee keer zelfs. I’ll let myself out.

2 likes

Ik weet niet eens waar Soldaat van Oranje over gaat en ik heb door dat gezeur van de musical ook niet de behoefte om de film te zien :no_mouth:

3 likes

Waarom word je er neerslachtig van?

Stel, er had een blokkeer functie geweest. Had je dan mensen geblokkeerd?

• Ja. Ik zou mensen blokkeren.
  • Nee. Ik wil alles weten.

0 stemmers