Stel je persoonlijke vraag #12

Momenteel?

Ja, maar ik zou mezelf er ook bij lappen.

Zat hele vervelende dronken fotoā€™s en filmpjes van mensen, maar serieus chantagemateriaal? Neh.

Ik denk nooit. Ik ben heel heel heel erg boos op hem maar de gedachte dat ik kan wat ik kan maakt het al wat beter.

Ik schrijf als sinds de eerste met open puntjes op de i :slight_smile:
Maar ik kan mezelf ook niet zo serieus nemenā€¦ :woman_shrugging:t3:

3 likes

Wel met informatie, niet met fotoā€™s/appjes.

Maar zou t nooit doen, heb op t moment zelfs ruzie met zoā€™n persoon, maar zou echt never zā€™n leven vergallen :unamused:

:pensive::persevere::worried: :scream::sob:

Nee maar ik heb gewoon een afgrijselijk lelijk handschrift.

Had.

Had een foto van meisje die een blowjob geeft aan een jongen die een vriendin heeft op een oude telefoon. Zag dat stelletje dus laatst helemaal gelukkig met hun baby. Toen herinnerde ik me het weer en heb ik die foto verwijderd.

Ken dat meisje niet en dit is van jaaaaren geleden en is misschien maar 1 keer gebeurt. Vond het niet mijn plaats om het door te sturen.

Ik heb een kroegje vlakbij waar mensen altijd keihard staan te schreeuwen, stamgasten vanaf 11u s ochtends bier drinken en zo hard praten dat ik ze vanaf mā€™n bank kan verstaan. Daarbij terroriseren ze de straat en slaan ze regelmatig voorbijgangers in elkaar. Toen de eigenaresse een keer op straat naar de zoveelste vechtende klanten stond te schreeuwen met een taser in haar hand heb ik de politie gebeld. Taser geldt als even erg als vuurwapen en als ze met een gun had gestaan had ik ZEKER gebeld, maar nu was ik ze zeer zeer zat. Inmiddels is de kroeg eruit gezet :tada:

4 likes

Ja, maar misschien moet je dan niet gek opkijken als mensen niet kunnen komen? Ik heb zelf geen kinderen maar oppas regelen is een lastig ding geloof ik.

1 like

Ben ze sowieso liever kwijt dan rijk op mā€™n party :see_no_evil:

1 like

Ben jij naar de Soldaat van Oranje geweest?

• Nee
  • Ja, 1 keer
  • Ja, 2 keer
  • Ja, 3 keer
  • Ja, 4 keer
  • Ja, 5 keer
  • Ja, 6 keer
  • Ja, 7 keer
  • Ja, 8 keer
  • Ja, 9 keer
  • Ja, 10 + keer

0 stemmers

Met wie

• Met mijn partner
  • Met mijn gezin (ouders, broer zussen)
  • Met mijn familie (opa, oma, tante neef etc)
  • Met vrienden of vriendinnen
  • Met collegaā€™s
  • Met andere kennissen
  • Met school/klasgenoten
  • Alleen
  • Met anders namelijkā€¦

0 stemmers

Het schijnt dat ze na elke show omroepen dat ik moet komen, want anders blijven ze doorgaan :shushing_face:

4 likes

Sowieso is die hele musical een witwasfront.
Niemand is er ooit geweest of kent iemand die er is geweest en toch draait ie al 19 jaar elke dag.

56 likes

Ik vind het ook een mysterie. Capaciteit van die zaal is 1100 mensen! En al 2776 voorstellingenā€¦

Hoe? :alien:

1 like

Duits staat op plaats 11 van de meest gesproken talen ter wereld met 90-95 miljoen moedertaalsprekers. Lijkt me dus bepaald wel een wereldtaal.
En het is sowieso ook de meest gesproken taal in Europa.

@Falafel Mijn moeder is al twee keer geweest inmiddels, een keer met mijn opa & oma en ooms & tantes (gelukkig hoefden de kleinkinderen niet mee :smile:) en een keer met haar werk.

@anon50122296 Jezelf niet te serieus nemen is alleen maar goed!

6 likes

Ik ken juist heel veel mensen (uit verschillende omgevingen/achtergronden) die er zijn geweest.

Anders trouwens; met de schoonfamilie.
En later met mijn eigen gezin omdat mā€™n pa geĆÆnteresseerd is in WOII.

Ik was vorig jaar naar Hamilton in Londen en dat was de bom, en toen zei ik dat tegen mijn moeder en toen wilde ze ook samen naar een musical!!

Anyway je hebt gelijk we waren de enigen daar. De acteurs waren poppen en alles werd geplaybacked.

Ps ik ken bijna niemand die er is geweest en ik heb jaren in WOII onderzoek gewerkt.

6 likes

Nou, dan moet ik mn Duits misschien toch maar weer oprakelen :pleading_face::sob:. Ik vind het zoā€™n kut taal.

Dan had ik wel kunstgeschiedenis gedaan of was ik toch naar de kunstacademie geweest. En deze domme kip had gewoon nog vrij makkelijk met haar bachelor een master in die richting kunnen doen maar ik speel graag op veilig. :ā€™)