Er zijn trouwens mensen die echt beweren persoonlijkheid uit handschrift te kunnen aflezen en hier gedeeltelijk hun beroep van hebben gemaakt.
Ik weet tenminste nog van mezelf dat ik vooroordelen heb.
Juist niet, ik vind heel georganiseerde mensen zo anaal.
Laat je teugeltjes vieren
Bolle handschriften met open rondjes of hartjes als puntjes zijn de comic sans van real life.
Ben geen fan van de feestdagen, ik kom alleen voor het eten
@ijsklontje ik deel die haat 1000% vooral vrijgezellenfeestjes, met provincialen met sjerpen en piemel diadeems. Ga lekker naar Amsterdam en laat ons.
En toeristen sowieso
Ik ben niet moeilijk in die zin dat je mij met iets heel klein heel blij kunt maken, maar wel omdat ik grote cadeaus vaak zonde vind. Dat iemand je bv een e-reader cadeau doet, wat op zich een perfect cadeau is voor mij, maar dan net niet het model dat ik zou uitkiezen bijvoorbeeld.
Huh anaal? Banaal?
Van anal. Tight, strak.
Nee banaal betekent plat, afgezaagd.
Heb je ooit een kliklijn/meldpunt gebeld om iets aan te geven wat je hebt gezien?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, vaker dan eens?
- Nee, een keer maar
- Twee keer
- Regelmatig
- Voor elke scheet
0 stemmers
Belde je omdat je vanuit rancune of oprechte zorg?
- Rancune
- Zorg
0 stemmers
Zou je overwegen een melding te maken van iets waar je eigenlijk geen gevaar door loopt/last van hebt, maar wat wel tegen de regels is?
- Ja, wet is wet
- Nee, niet mijn zorg
0 stemmers
Zou je sneller klikken als je er geld voor kreeg?
- Jazeker, geef geld
- Nee
0 stemmers
Haha ik heb zelf een heel lelijk soort doktershandschrift dus ik weet dat iemands handschrift niets zegt over hoe diegene is. (Haha dit klinkt alsof ik vind dat ik zelf superknap en meisjesachtig ben maar je snapt wat ik bedoel hoop ik)
Ik krijg soms zelfs: ‘WOW heb JIJ dit geschreven? Ik dacht een man!’ Jaja, handschriften zijn ook gendered
Ja hoor
Was gewoon benieuwd of iemand die lijnen wel eens uit wraak belt, maar had de poll sowieso anoniem moeten maken dan denk ik.
Ben benieuwd of mensen bv na een break up bellen dat schoonfamilie een kwekerij heeft ofzo Haha
Ik idd ook de politie omdat er om 05:00 ‘s ochtends een voordeur wagenwijd open stond
Ok. Ga ik in de stad sushi afhalen? Moet eigenlijk ook iets anders ophalen. MAAR het kost 25 euro voor twee rollen (wel teringlekker) én het is Duitse dag…
De politie toen er hier op straat een vrouw de straat op vluchtte omdat ze door haar man in elkaar gerost werd, in een vorig appartement vaak vanwege overlast van mijn drugs dealende bovenbuurvrouw die voor de gelegenheid ook haar twee kleine kinderen buitensloot als ze klanten had en regelmatig vechtpartijen had, overlast van het teringcorpshuis op de hoek dat tijdens hun ontgroening een week lang tot laat elk uur op straat uit volle borst een liedje zong (over dat vrouwen hoeren waren), en een keer melding gemaakt van een illegaal hotel/profi AirBnB constructie.
Basically, me:
Rancune omdat ik al jaren ontzettend veel last heb van de bovenbuurman en hij inmiddels de stoep tot zijn opslag heeft gemaakt, ter lengte van 3 huisnummers. Iedereen kan er last, maar elke week komt er weer een frietswrak/verrotte scooter bij. Maar de handhavers hebben ook geen zin meer in hem.
Is er iemand die jij serieus zou kunnen chanteren met foto’s/appjes? Ik ken dus iemand en als ik het goed zou plannen zou ik wel zn leven kunnen afpakken gok ik (p.s. ik heb momenteel geen plannen om op actie over te gaan hahaha)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nee, ik vind die irritant. Met je georganiseerde boel. Het is oprecht (ja ik zeg oprecht) niet uit jaloezie. Ik heb er niks mee. “Dit moet daar staan, dit altijd hier, ik doe dit altijd zus en zo”. Oke.
Ik heb alleen wel eens gebeld/gemaild met zo’n illegaal-onderhuurpunt over airbnb’s in mijn flat (van een woningcorporatie voor studenten). Daar had ik zelf op zich geen last van want ik had wel al een huis.
edit: oh ik heb trouwens ook twee keer de politie gebeld (een keer omdat ik dacht dat ik overvallen ging worden in m’n huis en een keer omdat ik een vechtpartij zag gebeuren en het niet voor me zag dat ik dat zelfstandig ging oplossen).