Amsterdam. Dan lijkt de rest van Nederland daarna nog mooier
Dat is echt een topplan, en NIEMAND mag dan Duits tegen ze praten.
Ach de meeste toeristen weten toch het verschil tussen Nederlands en Duits niet. ‘You know, the most beautiful city in The Netherlands is Dusseldorf! You definitely have to go there’
Neee joh. Vind je dat echt ?
Lol, Duitsers verwachten altijd dat wij Duits tegen ze praten en worden pissig als je in hun land geen DEUTSCH spreekt. Maar Dusseldorf is idd een prachtig stukje Nederland.
Oh oeps ik begreep je verkeerd hahahah, zo waar. Ben ook vet vaak uitgelachen om m’n Duits als ik het dan toch probeerde in het restaurant waar ik werkte ??? Echt janken
Ik vind dat mn nummer 1 ergernis aan duitsers. Hoezo denk je dat ik je lelijke taal spreek. Mn moeder heeft zich op vakantie een keer helemaal verontschuldigd aan Duitsers dat ik het niet verstond (toen waren we nota bene op Gran Canaria) en ze zei iets van “jaa ze heeft niet goed opgelet in de klas ha ha!” Ik kies er gewoon voor het niet te spreken.
No, niet mee eens! De haven is zo tof om doorheen te fietsen/rijden!
Ik vind het Alexandrium en alles er omheen het lelijkste hier.
Ik wil zooo graag een keer een dag de toerist uithangen in Nederland. Ik ben bijvoorbeeld nooit in het Anne Frank huis geweest, niet in Volendam, niet in Giethoorn, etc etc.
FF uitje!
Oh dat is vet leuk om te doen allemaal (muv het anne frank huis, zou ik niet als leuk omschrijven maar wel heel erg indrukwekkend). Zo ben ik pas voor het eerst bij Kinderdijk geweest!
Idd het Anne Frank huis vond ik oer en oersaai. (Oh jij dus niet haha maar ik was toen 8 ofzo en later nog een keer 15). Giethoorn vond ik superleuk! En in Volendam ben ik ook nog nooit geweest. Is dat een aanrader?
Ik kan alleen maar denken hoe vervuilend de haven is, niet iets om trots op te zijn. En niet mooi voor 't oog ook, vind ik
Ja Alexandrium is ook wel echt next level lelijk. Net als Zuidplein
Niet voor een hele dag, want het is niet heel groot, maar ik vond het echt heel erg leuk. En je kunt het goed met een rondje Noord-Holland combineren, genoeg mooie plekken daar.
Ik ben daar een keer een week op vakantie geweest en ik vond het leuk! Is een goede uitvalsbasis voor tripjes naar Amsterdam maar zelf een rustig en leuk dorp met een leuke historie.
Ik was best teleurgesteld toen een uitwisselingsstudent de Koopgoot het hoogtepunt van haar reis vond…
Amsterdam en Delft vielen ook in de smaak. Alleen Driebergen-Rijsenburg niet (was niet mijn idee ).
Ik hou Utrecht liever geheim. Het is hier nog lekker rustig, was laatst weer in Amsterdam en het was zoveel drukker dan 3 jaar geleden toen ik daar stage liep.
Ik wil da niet hier
De binnenstad is al verdoemd. Niet normaal hoe druk het daar kan zijn op zaterdag met mooi weer of met evenementen en ik vermeed het dan ook compleet op die dagen.
Utje? of Amsterdam?
Wij hebben hier op zaterdag de provincialen parade, dan komen alle mensen uit Woerden en Veenendaal enzo hierheen om te winkelen en die kunnen zich niet normaal voortbewegen in een “grote” stad waardoor het klem staat op de grachten.
Maar dat zijn geen toeristen, dat zijn gewoon de Anja’s, Joke’s en Rikkert’s op hun dagje uit.
Ohja, ik bedoelde Ut. En exact wat je hier zegt bedoelde ik ook, mijn haat voor de Ria’s en vrijgezellenfeestjes is real.