Ik heb een witte huidskleur
Haha de vrouw van mn neef werkt als oncologie verpleegkundige maar heeft ook veel interesse in de spirituele wereld en daar allerlei cursussen en post hbo opleidingen voor heeft gedaan. Ik weet niet echt wat ik daarvan vind maar ze zei dat ik al vaak op de brandstapel was beland.
Hahahahaha nou zij zelf ook met dat gezweefteef
Haha ik vertelde dit aan mn bff en die zei heel droog “ja maarja moest je maar niet de hele tijd met de koning neuken”.
Ik weet van beide steden niet zoveel maar ik las wel vaker op het forum dat Arnhem dan een beetje een pauper? stad is en Nijmegen leuker. Toen sprak ik met iemand uit Duitsland en Spanje die naar Nijmegen waren geweest en ze vonden het een stad voor ouwe lullen. Daar kan ik niet echt inkomen. Ok lang verhaal kort:
- Arnhem
- Nijmegen
0 stemmers
wow wat een droom!!
Het hangt er misschien een beetje vanaf wat je wil doen? Maar ik vind Nijmegen een ontzettend gezellige (studenten)stad ook? En Arnhem idd een beetje pauper. Ben daar een keer wezen stappen, nou ik heb me nog nooit zo vervelend en onveilig gevoeld in een club
Ja ik ben in beide steden iig 10 + keer geweest en ik snap niet dat die 2 die naar Nijmegen waren geweest het een ouwe lullen stad vonden. Waar je dan naartoe ging als je gepensioneerd was. Ik zei al eh er zit een universiteit, hogeschool, wonen dus veel studenten en geeft op mij totaal niet die indruk. En in Nijmegen is uitgaan ook leuk!
Hahaha ja inderdaad! Overal studenten daar. Vond het echt een verrassend leuke stad, helaas is het niet echt om de hoek.
Als je nou werd gedwongen om te studeren in 1 van deze steden. Elke studie die je wilt doen is aanwezig. Welke stad zou je dan kiezen?
- Groningen
- Nijmegen
- Amsterdam
0 stemmers
Als je je studententijd nu over zou kunnen doen, zou je dan dezelfde studie weer kiezen?
- Ja
- Nee
- Ik heb niet gestudeerd
0 stemmers
Twijfel een beetje, denk eerder dat ik andere keuzes had gemaakt wat betreft vakkenpakket en twee masters had gedaan dan dat ik een compleet andere richting op zou willen gaan.
Dan had ik me studie afgemaakt.
Mijn master wel, mijn bachelor niet
‘Ja’ voor de geweldige tijd die ik heb gehad met mijn vrienden van de opleiding/studievereniging. Die mensen had ik voor geen goud willen missen.
‘Nee’ voor het feit dat ik beter een andere studie had kunnen doen om terecht te komen waar ik nu probeer te komen.
Welke stad zou je aanraden om te bezoeken aan mensen die voor het eerst Nederland bezoeken?
- Amsterdam
- Rotterdam
- Den Haag
- Utrecht
- Groningen
- Leeuwarden
- Den Bosch
- Breda
- Eindhoven
- Enschede
- Zwolle
- Nijmegen
- Arnhem
- Maastricht
- Leiden
- Delft
- Assen
- Almere
- Anders
0 stemmers
Ik zou trouwens zelf Rotterdam aanraden terwijl ik dat best een kutstad vind. Maar ik denk dat mensen dat wel leuk vinden met die haven enzo.
Amsterdam en daarna Rotterdam maar rijd onderweg dan leuk langs allerlei dorpjes. Je krijgt altijd een eenzijdig beeld van het land als je er maar kort bent natuurlijk. Nederland is mooi op zoveel plekken, en elke keer anders
Alle toeristen naar Amsterdam please
Edit: de haven van Rotterdam is trouwens wel echt het lelijkste wat de stad te bieden heeft.
Ja weetikhet, sommige mannen vonden het indrukwekkend. Ik heb niks met die stad, en ook niet meer met Amsterdam. Eigenlijk is Nederland gewoon te klein voor de steeds meer toeristen die we hebben.
Laten we ze voortaan altijd naar Duitsland sturen