ah als spook betekent dat ik een laken over me heen kan draperen dus verder onzichtbaar ben dus kan doen alsof ik niet eens op het feestje ben klinkt dat als het perfecte kostuum voor mij :’)
Neee het is altijd de persoon die juist heel aanwezig is en de detective lijkt te helpen!
wtfwaaromdoethetforumopeensinhetengelsenenwaaromwordtallesautomatischvertaaldiktypditnuexpresaanelkaaromdathetandersvertaaldwordtwtfishet1aprilofzo
OMG het werkt niet
Huh? Hier niks aan de hand?
help!!!
Wow what the fuck? (Ditwaswelengels)
hij doet het weer dus ik ben weer gekalmeerd. dit was echte halloweenhorror voor mij man, ik dacht dat ik voor eeuwig gedoemd was tot waardeloze googletranslatetaal
Hahaha would be super pussy for you
Gdvrdmm?
Samenvatting
Heb je niet per ongeluk aangezet dat Google de pagina automatisch vertaalt?
Does it translate English to Dutch as well though?
jaaa dacht ik ook aan maar ik zou niet weten waar? ken die functie helemaal niet en zie 'm nergens staan!
het was echt zo eng hahaha, ik zag mezelf typen in het nederlands en het previewvenster sorry de VOORVERTONING natuurlijk sprong DIRECT naar engels
na 10 keer refreshen is ie weer normaal. dit zijn geen grappen hoor.
haha hoe deed je dat? lijkt me echt hilarisch om het forum in 't Engels te lezen
Vind je dat je voor je verjaardagsfeest s avonds laat met drank en muziek voor vrienden en familie je kan vragen of ze hun kinderen thuis laten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ligt eraan hoeveel vrienden er met kinderen zijn denk ik. Vooral omdat 't lullig zou zijn als de helft niet komt omdat ze geen oppas kunnen krijgen. Anders: it’s your party and you can cry if you want to!
Ohhhh, wie was je dan??
En ik heb van Miss Marple geleerd dat het vrijwel altijd de partner van het slachtoffer is. Zelfs al lijkt dat eerst niet zo te zijn.
Geen specifieke maar gewoon als ouderwetse sjieke vrouw verkleed met bloed
En idd, het is altijd de partner:
Nou ja als je het op zondag om 11 uur s ochtends viert is het niet super handig om je kinderen thuis te laten. Zaterdag avond zou geen probleem moeten zijn.
Hooow per ongeluk verwijderd zelfs. Dit is niet mijn sterkste forumdag.
Anyway :’) geen idee dus hHaha maar zal wel ergens per ongeluk een instelling hebben gewijzigd ofzo!
Sowieso niet Haha! T gaat om kindje van 2 en 2 kinderen van 4 en 6. En het is gewoon s avonds in het weekend.
Waarom vinden de nee stemmers van niet?
Ik twijfelde tussen heks, vampier en eng dier, maar in het dagelijks leven ga ik al regelmatig voor de hekserige aEsTheTiC en love vampiertanden maar dieren kunnen ook scherpe hoektanden hebben en dan kan ik me meer uitleven met make-up