Stel je persoonlijke vraag #12

Ja is prima!
Er zijn ook horrorcomedies en horrormusicals etc., het is een super breed genre dus er valt van alles onder.

Het us trouwens ook het meest ‘woke’ genre in heel Hollywood!

4 likes

Allemaal even de Rocky Horror Picture Show kijken vanavond. Is goed voor je ziel.

source
giphy%20(2)

19 likes

Je bent gewoon niet ‘af’ tot je die film hebt gezien. Wat een ervaring :heart::clap:t3:

4 likes

Als jullie tips hebben voor een milde horror die absoluut niet eng is maar gewoon een (romantische) comedy is in ‘horror thema’ dan wil ik wel kijken. Er mag geen enkel ‘echt eng’ element in zitten.

3 likes

Chuck And Dale vs Evil

Echt slapstick, niet eng, de eerste keer vond ik m echt geweldig (als je het einde kent, is ie de tweede keer minder omdat het dan niet verrassend is)

Je moet niet de trailer opzoeken, want die verklapt alles ongeveer. Maar ik zweer je dat er echt geen enkel eng moment inzit.

6 likes

Ik houd niet van horror :see_no_evil: Maar love The Nightmare Before Christmas, telt ook als Halloweenfilm

8 likes

Oh ik keek ff op Netflix en heb nog wat aanvullingen:

• Zombieland (met Emma Stone, is tijdens een zombieplaag maar is vooral een comedy, de zombies zijn ook niet eng om te zien. Het kan zijn dat er wat ‘schrik’ momenten in zitten, maar niks heftigs. Meer comedy en actie dan horror.

• Shaun of The Death. Horrorparodie op bekend zombiefilms, super Britse humor, echt heel erg vermakelijk en slim. Totaal niet eng. Wel heel grappig.

• little evil. Horrorparodie op The Omen, vooral echt heel erg grappig. Man denkt dat zijn stiefzoon Satan is, is het plot ongeveer. Maar het is echt een comedy vooral, je kan erna prima slapen.

• Psycho. Is opzich een klassieke horror van Hitchcock maar is zo oud dat de effecten niet meer eng zijn en het is ook meer een crime dan echt een horror (op de bekendste scene n). Wel een aanrader omdat ie zo klassiek is en ik vind eigenlijk dat iedereen een Hitchcock moet kijken.

7 likes

Bij verdraagzaam moet ik meteen aan K3 alle kleuren denken en heb dat nu dus in mijn hoofd :upside_down_face:

31 likes

Je vriend/man/crush/denkbeeldige vriend kijkt Formule 1, vind je dit:

• Aantrekkelijk
  • Onaantrekkelijk
  • Boeiend zijn leve

0 stemmers

Je vriend/man/fuckbud doet aan korfbal, dit vind je

• Aantrekkelijk
  • Onaantrekkelijk
  • Boeie

0 stemmers

Je vriend/man/neukertje leest alleen biografieën van voetballers, vind je dit

• Aantrekkelijk
  • Onaantrekkelijk
  • Niet mijn lefuh

0 stemmers

Ik zou het allemaal prima vinden behalve als ik er dagelijks 200 jaar naar moet luisteren. Leuk dat jij de biografie van een kerel die achter een bal aan rent hebt gelezen maar ik hoef er niets uit te weten

7 likes

Ik vind het horrorgenre juist helemaal niet woke, met al z’n stereotype tropes zoals de kwetsbare, vaak in ondergoed rondrennende vrouw (voor de zogeheten male gaze), enge gehandicapten/mensen met mentale aandoening/oude mensen/plattelandsmensen, seksuele taboes/angsten (incest etc.) en inderdaad ook enge vrouwen/vrouwelijke geesten die totaal ontoerekeningsvatbaar zijn. Het is nu wel aan het veranderen maar van origine is het juist gebaseerd op al onze vooroordelen. Ik vind dit heel interessant dus ben alsnog een liefhebber, maar woke zou ik het als genre zeker niet willen noemen.

8 likes

Wat zou je onaantrekkelijker vinden?

• Je vriend is lid van FvD, stemt erop en kijkt graag Jensen! en andere shows waar Thierry komt
  • Je vriend is extreem kalend met een overkam van zn laatste lokjes over de kale plekken

0 stemmers

Ik durf niets aan te raden want ik ging laatst zo’n film kijken met een gezelschap dat niet van horrorfilms houdt en dat ik had verzekerd dat er 100% zeker echt helemaal niks engs in voorkwam. Eerste tien minuten meteen zombieskeletten. Was ik serieus vergeten. Ze wilden ook niet meer verder kijken haha

4 likes

Haha die laatste vraag was voor mij echt;

A. De hele tijd huilen tijdens een horrorfilmmarathon:
B. De hele tijd huilen tijdens een seksmarathon.

41 likes

Ik ga vanavond gewoon beginnen aan m’n Harry Potter legpuzzel hoor, joe

3 likes

Ik weiger ook en ik wil een schadevergoeding voor emotionele schade

6 likes

Ik weet niet zo goed wat woke gedrag is? :sweat_smile:

Ik dacht zelf aan iemand die bijvoorbeeld veganistisch eet, duurzame keuzes maakt, niet (teveel) winkelt bij bepaalde ketens/ online bestellen, milieubewuste keuzes maakt qua vliegen etc

1 like

Hier ging ik ook ongeveer van uit :v: dankje!

Ik weet niet wat zij doet :sweat_smile: