Stel je persoonlijke vraag #12

1.68 en 39.

@luzarl @taken @vuilnisglitter @gatta @lemongrab en reacties per DM + de poll
Bedankt voor het meedenken :orange_heart:

Kunnen de mensen met 10 euro per maand me even vertellen welk abonnement ze bij welke provider hebben? :sweat_smile:

5 likes

Simpel!

1 like

Wie zal de eerste snowflake zijn?

3 likes

Ook Simpel (specifiek van Vodafone naar hun overgestapt paar jaar terug omdat zij de goedkoopste zijn)

1 like

Ik vind het soms leuk om iets te stemmen wat totaal niet past, als ik de optie grappig/uitzonderlijk vind. Zoals die ik heb geen telefoon /toilet eerder vandaag. Had toen niet gedacht dat ik enige was die dat had gestemd, dat zie ik namelijk van te voren niet.

2 likes

Bij Ben heb je bijv. onbeperkt bellen/smsā€™en en 1500 mb voor een tientje per maand

2 likes

Ik heb prepaid. Ik zit nu bij een provider in het buitenland, daar betaal ik gemiddeld 7,50 voor 3 gb en een paar belminuten. In Nederland zit ik bij Vodafone. Daar kun je nu voor 9 euro 2gb kopen bijvoorbeeld. Maar er zijn nog wel goedkopere sim onlyā€™s te vinden denk ik.

1 like

Ben even aan het bijlezen. Maar al staat iemand nog zo dicht bij me, het is echt naar om te horen. Mijn moeder had er een tijd een handje van steeds te vragen of ik moe ben, werd er heel onzeker van.

Hangt ook wel van het weer af! Maar in de winter 1 glas per dag ofzo, maar wel liters thee. In de zomer vooral water.

Hmm deze poll vind ik niet niet zo specifiek aangezien de categorieƫn qua schoenmaat wel heel ruim zijn! Maar moeilijk inderdaad een goede poll samen te stellen.

Nou ja ik zou die vraag ook niet geregeld stellen aan iemand, zoals ik al zei alleen wanneer ik denk dat het nodig is, dus ik denk niet dat de vergelijking met je moeder van toepassing is.

In jou situatie snap ik idd dat je daar onzeker van kan worden. Heb vroeger van huis uit ook regelmatig wat van dat soort opmerkingen gekregen dus ik snap 't.

1 like

Zijn jullie net samen? In een prille relatie begrijp ik dit helemaal maar momenteel (lange relatie) heb ik hier absoluut geen behoefte meer aan.

Gewoon benieuwd. :grinning:

11,5 jaar! :sweat_smile:

25 likes

Het is Halloween!

Kijk jij vanavond een horror?

• Ja natuurlijk
  • Jazeker
  • Ja
  • Ik heb technische problemen

0 stemmers

Telt The Haunting of Hill House? Ben nog maar halverwege aflevering 1, dus weet nog niet of het meer onder thriller valt. :grimacing:

3 likes

Kijk wel een keer goed naar mezelf in de spiegel, is ook horror af en toe

20 likes

Ik heb nog twee Harry Potter films te gaan. Die ga ik echt niet onderbreken. Als echte fan ben je niet geboden aan dit soort dagen :stuck_out_tongue:

3 likes

Jij gaat op Mn slechte lijstje.