Ik heb dat uberhaupt nooit gehaald denk ik hahahaha
Als je na werk thuis komt:
- Doe je je jas uit
- Doe je je schoenen uit
- Doe je je sokken uit
- Was je je handen
- Was je je gezicht
- Ga je douchen
- Trek je andere kleren aan
- Trek je schoon ondergoed aan
- Poets je je tanden
0 stemmers
Hoeveel water drink je op een dag? (alleen water! Thee/limo/whatever telt niet mee)
- 0 - 0.5 L
- 0.5 - 1 L
- 1 - 1.5 L
- 1.5 - 2 L
- meer dan 2 L
0 stemmers
Thee is toch gewoon water met een smaakje?
Ja maar daar ben ik niet in geĆÆnteresseerd
ik wil puur water weten
Haha ok, dan kom ik op heel weinig!
Ook naar aanleiding van de discussie in het andere topic:
Wie kus jij wel eens op de mond?
- partner
- moeder
- vader
- zus(je)
- broer(tje)
- nichtje (kind van broer/zus)
- neefje (kind van broer/zus)
- tante
- oom
- nichtje (kind van oom/tante)
- neefje (kind van oom/tante)
- oma
- opa
- goede vriendin
- goede vriend
- gewone vriendin
- gewone vriend
- kennis
- anders, namelijkā¦
0 stemmers
Mijn anders, namelijkā¦ is mijn stiefvader overigens. Die hoort gewoon bij mijn gezin en ik kus iedereen in mijn gezin sowieso op de mond. De vriendin van mijn vader dan weer niet, maar die is (relatief) ook nog niet zo lang in mijn leven, daar heb ik een heel andere band mee dan met mijn stiefvader.
Zeg kan iemand er dan ook even bij vermelden waar deze spannende zoendiscussie gaande is? I want the tea
Mijn anders zijn andere romantische / seksuele partners. Vond partner niet echt de lading dekken voor iets los.
Niet dat het nu nog van toepassing is want ik heb nu wel een vast lief.
Aan beltegoed / abonnement?
Anders: zoontje
Hier, vanaf post 3576 (edit: had de laatste post genomen, niet die waar de discussie begon)
Oh ja, sorry! Teveel vanuit mezelf gedacht, kinderen waren niet eens in me opgekomenā¦
Anders: dochtertje.
Maar eigenlijk geef ik haar t meest kusjes op wang of voorhoofd . Soms valt ze mij aan en dan kan ik niet anders dan kussen op haar mond haha
Wij tongen iedere dag wel even en dan is het meestal ergens tussen 20 sec en 2 minuten ofzo, maar eens per week ongeveer liggen we ook wel een uur aan een stuk door te tongen als 13jarigen dus ik ben maar voor 5 min gegaan haha
Ik heb sinds kort nieuwe dr Martens, de Jadon.
Alleen kijken mijn voeten echt enorm. En ik vind dat ik dus echt grote stampers heb voor mijn lengte (maat 39, lengte 163). Dus ik vroeg mij af, hoelang zijn jullie en welke schoenmaat hebben jullie?
Ergste vond ik altijd als iemand met een minipuistje tegen mij zei: ohh wat erg moet je mijn grote puist zien joh, terwijl ik dan daarnaast zat met hele gezicht vol ontstekingen
179, maat 40/41 (soms 39)
175 en maat 41.
Jaaa maar hoe moet ik hem opstellen?