Stel je persoonlijke vraag #12

Ik heb dat ook hier als het een relatievraag/poll is waarbij het geslacht niks uit zou maken, maar zeg er nooit wat van want wil niet zeurderig over komen haha

3 likes

Oh echt? Dat wist ik niet. Weet wel dat die vouchers maar 2 weken ofzo geldig zijn

Ja maar die is dus uitverkocht in kindermaat, echt overal (althans in alle webshops die ik kon vinden). Dus vandaar het prijsverschil.

Dit doet me denken aan het grote mysterie van mijn tienerjaren dat ik nog steeds niet ontrafeld heb. Grenade van Bruno Mars.

Easy come, easy go
That’s just how you live
Oh take, take, take it all but you never give
Should’ve known you was trouble from the first kiss
Had your eyes wide open

Why were they open

Hoe weet hij zo zeker dat ze haar ogen open had tijdens hun eerste kus? Kan hij dat niet alleen weten
 door zelf ook zijn ogen open te hebben gehad? :eek:

41 likes

Ik wil niet per ongeluk de verkeerde zoenen!

1 like

Ik ben hetero maar maak vaak mee dat mensen vragen heb je een vriend Of vriendin. Of hoe is het in de liefde ofzo. Vind dat wel netjes.

Ik vind het niet irritant op zich alleen als mensen er bepaalde clichĂ©s aan hangen. “Je draagt altijd broeken.” Dus? Ik ken ook zat genoeg vrouwen die bi of lesbisch zijn en veel jurken en rokjes dragen.

Ja een vrouw van 55+ vond het schijnbaar interessant om zich daarmee bezig te houden. :roll_eyes: Nou vraagt ze mij wel vaker dingen waarvan ik had zoiets van hmmm (ik wil geen kinderen en dat werd ook gek gevonden).

2 likes

Meestal zijn de punten al verlopen voordat ik genoeg heb gespaard om ĂŒberhaupt iets te kunnen kiezen :sweat_smile:

Ik ontdekte een tijdje terug dat ik ook super veel punten had, maar toen kreeg ik een maand later ofzo opeens een mail dat ze waren verlopen? Heel gek

Als je in whatsapp kijkt bij ‘data- en opslaggebruik’ en vervolgens door naar ‘datagebruik’, zie je oa hoeveel berichten je hebt ontvangen en verzonden.

Hoeveel whatsapp berichten heb jij volgens dit overzicht verzonden?

• 0 - 25.000
  • 25.001 - 50.000
  • 50.001 - 100.000
  • 100.001 - 150.000
  • 150.001 - 200.000
  • Meer dan 200.000

0 stemmers

En heb je meer berichten ontvangen of verstuurd?

• Ontvangen
  • Verstuurd

0 stemmers

1 like

Bij mij staat het bijna op 20.000, maar ik heb dit nummer pas sinds april. Ik heb berekend dat dat gemiddeld op 100 berichten per dag uitkomt. Best veel.

1 like

ja ik vond mijn aantal ook aardig hoog. had hele boeken kunnen schrijven haha

Er zijn best veel mensen die een error krijgen bij het idee van een mannelijke man die homo is of een vrouwelijke vrouw die lesbisch is.
Maar vind ‘broeken’ wel ook een heel extreem voorbeeld haha.

1 like

Ik dacht net: huh dit nummer is toch helemaal niet zo oud? Gegoogeld. Nummer is 9 jaar oud. Ik dacht 4 jaar oud of zo. :scream:

Ik heb nog altijd last van puisten, vooral op mijn kin. Nu probeer ik er niet te veel aan te zitten, maar als ik zo’n vieze witte kop zie moet ik hem gewoon uitknijpen. Resultaat: rode kraters en vlekken die dagen of zelfs weken niet meer weggaan. Na al die jaren weet ik nog steeds niet welke van de twee ik erger vind.

Wat vind jij erger?

• Puisten met witte kop
  • Rode kraters en vlekken
  • Allebei even erg
  • Allebei niet erg
  • Ik heb een loepzuivere huid dus kan helaas niet stemmen

0 stemmers

Huh bij mij staat 204 verzonden en 500 ontvangen, maar heb deze telefoon al lang dus zou het niet meer passen en 204000 zijn ofzo?

1 like

Hahaha dit doet me denken aan groep 6 op de basisschool waar ik straf kreeg van de leraar omdat ik tijdens het bidden mijn ogen open had en hij nog bozer werd toen ik zei dat hij ze dan ook open had anders kon hij dat niet weten. :joy:

38 likes

Verzonden 135.379 en ontvangen 720.861. :grimacing:

1 like

Het voordeel van kraters en rode vlekken is dat je het weg kunt werken met foundation. Een puist met witte kop “werkt” zeg maar en is daardoor warm waardoor foundation/concealer er af smelt, dus bespaar ‘s ochtends ook de moeite om het weg te werken want het komt er toch wel weer door.