Ik 11 dagen te laat en zusje 10 dagen te laat, dus nog net binnen de 42 weken.
Precies op de uitgerekende datum aka âde enige keer dat je ooit op tijd wasâ hi ha ho
Na 42 weken in stuitligging met de keizersnee gehaald, en toen zoals mijn moeder dat graag vertelt âmet je dikke reet in de couveuse, je lag helemaal klem hahaâ.
ja dit! mân zusje is met 42w geboren en de placenta was helemaal grijs aldus mân moeder. alle voedingstoffen waren gewoon âopâ. de verloskundige heeft toen ook gezegd dat het niet nog veel langer had moeten duren of dat mân zusje het anders waarschijnlijk niet gehaald had!
Same.
Ik vind het een dodelijke opmerking. 1. alsof ik dat zelf niet zou zien in de spiegel? 2. oke euh bezorgdheid, really, wat is er om zo bezorgd om te zijn dan, wat zou er kunnen gebeuren, griepjes gaan doorgaans altijd over toch, het is niet alsof ik dood neer zou vallen, of is het echt zo erg?
De opmerking âhey je bent helemaal niet bruin geworden?!â na vakanties is minstens net zo erg en onnodig. NEE ik word NOOIT bruin. Haha oh ik maak me er echt alweer boos om (want ja, dit heeft mij vroeger echt onzeker gemaakt).
Vind jij het irritant als er wordt verondersteld dat je op mannen valt? Als in; âheb je een vriend?â (even los van de vraag of je een relatie hebt ĂŒberhaupt). Poll is anoniem trouwens.
- ik vind dit irritant en ik ben hetero
- ik vind dit irritant en ik ben lesbisch
- ik vind dit irritant en ik ben bi/pan
- ik vind dit irritant en ik ben geen van de genoemde dingen
0 stemmers
Haha kut ik ben helemaal de opties met âniet irritantâ vergeten. Ik was met name benieuwd of mensen die o.a. op mannen vallen dit irritant vinden, vandaar.
Ik ben op de uitgerekende datum geboren, voor 7 uur in de ochtend. Ben nog steeds uitzonderlijk punctueel
Ik vind het zelf niet irritant, maar ik let er wel altijd op als ik het aan een ander vraag! Heb je een relatie of heb je een vriend of vriendin oid
Ik zeg meestal âik heb geen partner neeâ.
Mijn moeder was op 18 december uitgerekend en ik kwam op 6 januari ter wereld. Zoân raar idee dat zo ver over tijd(?) tegenwoordig ondenkbaar is! Mân moeder heeft op nieuwjaarsdag nog keukenkastjes staan soppen omdat ze zo chagrijnig was dat ik er NOG STEEDS NIET WAS
Heb jij zoân HEMA Klantenpas?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maak je ook gebruik van de acties en voordelen die dat pasje heeft? (als je ja hebt gestemd)
- Ja zeker regelmatig
- Nee
- Soms
- Huh korting??
0 stemmers
Ik heb dus al eeuwen zoân pasje met 500 punten ofzo dus ik dacht steeds wanneer krijg ik nou eens korting of waar doe ik ât eigenlijk voor?? Totdat ik vandaag de app ontdekte. Heb gelijk allemaal vouchers âgekochtâ en ben gratis koffie gaan drinken. Morgen ff hotdog en chips fixen (gratissss)
Die punten verlopen vrij snel toch? Dat is volgens mij bij de app pas wel zo.
Ik heb er 6 gratis gebaksbordjes voor gehaald
Jij zoent:
- Met je ogen open
- Met je ogen dicht
0 stemmers
vind af een toe beetje open wel leuk maar vgm vinden sommigen dat echt psycho
Ja af en toe doe ik ze open hoor, maar meestal dicht. Dus misschien ben ik wel de rare en is het heel normaal om je ogen open te houden, en staren die mannen juist altijd naar mijn gekke gesloten ogen. Bedacht ik me laatst tijdens het zoenen
Ja meestal dicht, maar sinds mijn date aangaf dat hij vaak kijkt of ik ook kijk doe ik ze wel eens open!
Huh dan ga je toch sowieso voor de kindermaat? Doe ik sowieso altijd. Ok het gaat dus om het model. Dan zou ik nog gewoon voor de kindermaat gaan.
Serotien, arme mama, het schijnt toch zo te zijn dat al volgroeien babyâs heel snel groeien en aankomen? Omdat er simpelweg in de buik niks meer hoeft te groeien, nou dan had ik daar mân moeder nog redelijk op bespaard. Maar zwom wel lekker in mân eigen kak waarschijnlijk al dagenlang.