Ik heb na 8 maanden roa geen puisten meer maar vond die witte het ergste. Dan zeggen mensen ook vaak ‘je hebt een puistje’
Wow groot verschil. Zit je in veel groepen ofzo?
Die whatsapp aantallen zijn wel helemaal afhankelijk van wanneer je van telefoonnr gewisseld bent, dus niet helemaal goede vergelijking zo.
haha woooow!
245.000 verzonden, 580.000 ontvangen
Ik heb wel al sinds het begin van whatsapp altijd iPhones gehad en steeds mijn hele telefoon inhoud via iCloud gewoon overgeheveld dus ik denk dat dit gegevens van een heel aantal jaar zijn. Flink wat.
Ik kan alleen het aantal mb zien. Sowieso dat er vroeger stond hoeveel berichten het waren maar nu alleen mb
Iig heb ik twee keer zoveel mb ontvangen als verzonden.
Ja zit in een hele actieve app met vriendinnen die bijna 24/7 doorgaat dus dat zal het m zijn haha
Als je roa hebt genomen, had je vermoedelijk ook van cystische onderhuidse puisten? Want die vond ik pas echt het ergste. Die doen ook gewoon oprecht pijn, naast het esthetische.
Een whitehead loop je ook geen dagen mee rond en die rode vlekken kun je makkelijk opmaken als het je echt stoort
Stel je gaat trouwen, betaal je dan je eigen bruidsjurk of pak of gaat dat uit het budget voor de bruiloft?
- De kosten voor de kleding gaan uit het budget voor de bruiloft
- Ieder betaalt zijn eigen kleding
- Één persoon of familie betaalt de gehele bruiloft inclusief kleding
0 stemmers
Nee niet zo heel veel. Had vooral op mijn want en kaken grote ontstekingen.
Heb jij onder werktijd weleens:
- Het forum gecheckt
- Seks gehad
- Een film/serie gekeken
- Niet werkgerelateerde youtubefilmpjes bekeken
- Podcast geluisterd
- Langer dan een uur niet gewerkt maar wel gedaan alsof/je verstopt
- Onder werktijd priveafspraak inplannen terwijl het ook anders kon (tandarts, sollicitatie, garage)
- Vacatures gezocht en/of gesolliciteerd op een andere baan
- Iets anders wat niet hoort, maar niet hier tussen staat namelijk:
0 stemmers
Ja, om die reden kan ik die witte niet met rust laten, ook al wordt gezegd dat je ze beter niet uitknijpt. Die enkele keren dat ik mezelf kon dwingen om ervan te blijven, vonden mensen het nodig om me erop te wijzen, waardoor ik ze alsnog uitknijp.
Voetbal gekeken. Boeken gelezen. Gestudeerd. Geslapen.
Haha, even ter verduidelijking: op m’n vorig werk had ik in het begin slechts een kwartier werk per uur.
Ik kreeg mijn jurk van mijn ouders en mijn man zijn pak van zijn ouders, maar als ik het zelf had moeten betalen, was het wel van het budget voor de bruiloft geweest (al hadden wij niet een heel vastomlijnd budget).
Alles in het huishouden. Wassen, boodschappen doen, stofzuigen. Ik doe het in de baas z’n tijd.
Boodschappen doen is mah fave.
Boodschappen bestellen bij Picnic
Elmo zit wel een beetje autistisch op de pot.
haha ik las pas dit, iemand die die meme had gepost op zijn fb en de baas was niet blij: