Stel je persoonlijke vraag #12

Nogal onzinnige poll, I know, maar ik kan geen knopen doorhakken. (En ik vind dit soort vragen altijd wel leuk om voor anderen te beantwoorden.)

Ik wil de gewone simpele Vans Old Skool, laag model, in zwart. Ik vind de Platform-versie (iets dikkere zool dus) wel leuk. Nu heb ik maat 35 voor Vans dus ik kan een kindermaat nemen (scheelt enorm in prijs). Maar, nu blijkt die Platform echt overal uitverkocht in het kindermodel. Dus wat moet ik nu doen? De gewone versie in kindermodel voor 50 euro nemen? Of toch de Platform maar dan in ā€œvolwassenā€ model en dus 35 euro meer betalen. (En wat is jullie mening over dit model?)

• Ik vind beide modellen even mooi dus ik zou voor de goedkoopste gaan.
  • Ik vind de Platform mooier en ik zou hier 35 euro extra voor betalen.
  • Ik vind de Platform mooier maar ik zou er geen 35 euro extra voor betalen.
  • Ik vind de gewone versie mooier dus ik zou gewoon voor de goedkope kinderversie gaan.
  • Ik zou sowieso niet voor de kinderversie gaan omdat: ??
  • Ik vind Vans sowieso niet leuk.

0 stemmers

Maat 35! Wejooooo

(Geen schoenmaatshaming, slechts verwondering)

3 likes

Haha, ik heb over het algemeen een 36 hoor maar bij Vans en All Stars zit een 35 nog net iets beter.

Hangt helemaal van het land en de plek af. Gaat het om een stad in Canada, dan ja, misschien wel. Maar gaan we wonen op het platteland in Zuid-Soedan, mwah, dan misschien toch maar niet. :ā€™)

9 likes

Ik kan echt geen plek buiten Europa bedenken waar ik zou willen wonen.

4 likes

Ik zou wel meewillen maar zou echt niet in een vliegtuig gaan dus buiten Europa is dan een beetje moeilijk

3 likes

Nee haha.

Ik vind de platform wel leuker, maar vind 35 euro wel veel geld, dus ik zou lekker die kindermaat kopen. Zelf twijfelde ik ook tussen gewone lage en platform lage en gewone hoge en platform hoge (dus ik had 4 opties) uiteindelijk gewone lage gekocht omdat die het goedkoopst waren.

1 like

Niet lullig naar jou bedoelt hoor, maar veel mensen hebben echt nog steeds zoā€™n vertekend beeld van ā€˜Afrikaā€™. Ik bedoel Afrika is een heel groot continent met echt zoveel verschillende culturen en steden etc. Maar wordt vaak nog weg gezet als het donkere, arme en vooral gevaarlijke continent. Ik bedoel trouwens niet dat jij dat hier zegt hoor, maar wou het gewoon even kwijt!

28 likes

Als het in the Nordics of Singapore/Hong-Kong is: JA. Anders: twijfel

Wij zijn wel momenteel bezig om te kijken wat onze mogelijkheden zijn om in het buitenland te gaan werken/wonen voor een periode van rond de 4 jaar ook.

Familie van een vriendin van me heeft 4 jaar in Singapore gewoond en wonen nu in Londen, echt een heel gaaf leven hebben die (op de vader van de familie na, die is voornamelijk aan het werk, haha).

3 likes

Ik heb wel een niet lijstje (Nigeria) maar lijkt me echt heel gaaf. Wel bij voorkeur onder expat condities, en anders alleen als het echt een gave plek is of een plek waar ik wel zou kunnen werken (wij gaan misschien mogelijk over een paar jaar maar ik werk niet in hetzelfde vakgebied).

@Luzarl is er geen een situatie waar je een uitzondering voor zou maken om wel te vliegen? Het heeft niet perse met vliegangst te maken toch?

1 like

Ik hoop nog altijd dat mijn vriend dit gaat doen maar dan voor 3 maanden. Dan zou ik onbetaald verlof nemen en meegaan. Ik drop zo veel hints over Londen of NY maar mag nog niet baten.

4 likes

Op dit moment in mijn leven zeg ik nee, geen uitzonderingen

2 likes

Ja dat gevoel herken ik wel. Ik snap ook je beweegredenen om niet in Ghana in dit geval voor langere tijd te willen wonen. Wel super gaaf trouwens dat je de mogelijkheid hebt gehad het land op deze manier te leren kennen. Was ook meer in het algemeen bedoelt, omdat je vaak mensen hoort oh in ā€˜Afrika daar hebben ze pas honger etcā€™, zo lekker generaliserend over een heel continent haha. Het wordt inmiddels wel eens tijd om dit coloniale beeld van Afrika bij te stellen, en in te zien dat het ook een onwijs modern en innovatief continent is! Dit frustreert mij altijd enorm, omdat ik echt zo veel verschillende kanten van Afrika heb gezien.

4 likes

Op of nabij 42 weken, ik weet het niet zeker/precies eigenlijk.

2 likes

Op tijd , maar was wel heel klein schijnbaarā€¦

1 like

Ik was echt veel te vroeg. Al bij 31 weken :scream:. Maar alles is goedgekomen hoor.

1 like

Op de uitgerekende datum, toen al altijd op tijd

18 likes

Bij 43w2d, maar ik vraag me wel eens af of de uitgerekende datum wel helemaal klopteā€¦

2 likes

Dit is mā€™n droom, lijkt me echt heel erg leuk om samen met mā€™n vriend een heel nieuw land te ontdekken en een leven op te bouwen. Ik wil idealiter geen nieuwe taal hoeven leren maar het lijkt me echt heel tof. Ik hou zelf wel van nieuwe avonturen aan gaan, maar vind het in mā€™n eentje vaak wel eng. Samen met mā€™n boi durf ik alles wel

3 likes