Stel je persoonlijke vraag #12

Net nog gehad, Unox gewone tomatensoep uit blik. Gewoon lui brak voedsel met een bolletje oude kaas. Niks meer aan doen.

3 likes

Dit is echt m’n favo ik heb geen zin om te koken eten

12 likes

Erwtensoep altijd, want ik vind zelfgemaakte erwtensoep of bijv zo’n kom van de slager echt niet lekker :rofl:

3 likes

Een zak zoals @Spaarlamp post niet zo vaak, maar wel bijna wekelijks een zak met soep in poedervorm

Als jouw ouders jou bellen of ze morgen rond een bepaalde tijd langs kunnen komen, overleg jij dit dan met je partner?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoop vooral dat hij dat ook doet, haha!

2 likes

verkeerde topic

Heel vervelend systeem met dat rood licht hier in België! Ik heb wel eens een boete gehad, terwijl ik (100% zeker) net voorbij het stoplicht reed toen het op oranje sprong. Ik reed al niet zo snel op dat moment en ben nog een beetje vertraagd maar stoppen ging al niet meer en toen werd ik geflitst.

Triest verhaal. En ik heb het een beetje verdrongen want lastig geld maar ik dacht €150 boete.

Absoluut hahah, maar voor bezoekjes van mijn ouders moeten wij ons mentaal voorbereiden.

1 like

En ik heb geen druppel alcohol gedronken gisteren :disappointed:

1 like

Nee en ik vind dat een heel interessante nieuw gevoel op zondag

11 likes

Veel te vaak. Mijn vriend verkondigd altijd dat hij niet heeft gegeten als hij geen soep heeft gehad. Hebben niet altijd de tijd om soep zelf te koken dus koop best vaak soep uit zak

Ik ben heel bang voor teken… Je ziet mij niet zo snel in een bos lopen en bij het zien van een teek op een foto krijg ik de rillingen.

Waarmee maak jij foto’s als je op vakantie bent?

• Smartphone
  • Digitale camera
  • Spiegelreflexcamera
  • Systeemcamera
  • Action cam (GoPro of ander merk)
  • Anders…

0 stemmers

Ik twijfel of ik mijn digitale camera thuis zal laten. Ik heb ook al een GoPro voor filmbeelden, maar vind de foto’s daarvan niet super.

Ik heb laatst gedacht ´ik heb m´n camera niet nodig´ maar ik baalde daar zó zó zó erg van dat ik hem nu altijd meeneem haha

Full frame camera. En ik wil hem vaker mee nemen want de foto’s zijn zoveel mooier.

1 like

Met mn polaroid haha.

3 likes

Daar ben ik ook een beetje bang voor, maar het zijn steeds meer ‘gadgets’ om mee te nemen :sweat_smile:

Wegwerpcamera! Vind het zo leuk om daarmee foto’s te maken en dan afwachten of ze goed zijn gelukt

6 likes

Ik zou het inderdaad eerder melden dan overleggen, maar ik onthoud nooit afspraken en mijn vriend wel dus waarschijnlijk zou ik eerst bij hem dubbelchecken of we niet al iets anders hebben op dat moment