Stel je persoonlijke vraag #12

Nee gewoon, of je ze kan zien.
Kijk, sommige meiden hebben zo’n vulva, dan kan je je schaamlippen dus gemakkelijk zien

Ik heb dit, dus ik moet echt mn venusheuvel ‘omhoog trekken’ om ze te zien, snapje?

1 like

Misschien vind je het fijn om eens met een spiegel te kijken?

Echt respect trouwens voor dat scheren, ik vind dat zooooo lastig

1 like

Dan zijn mijn binnenste schaamlippen en clitoris ook niet zichtbaar helaas, haha. En ik scheer al heel mn leven op de tast, dus is voor mij ook niet moeilijk

Dan had ik het even verkeerd begrepen! Ik vind het zelf altijd lastig te zien omdat ik in een of andere acrobatische positie moet gaan liggen daarvoor.

Oh nee geeft niks joh! Ja ik las dus laatst hier op het forum dat iemand die zwanger was zich afvroeg hoe ze moest scheren. En toen dacht ik huh doen mensen dat op het zicht?? Ik doe het echt al heel mn leven op de tast. En toen las ik weer ergens over dik zijn en scheren en je vagina niet kunnen zien en toen werd ik ineens benieuwd

Ik kan er met moeite 26 uitpersen. Sport niet zo vaak meer, maar denk dat het misschien door het tennissen van vroeger komt

Voor de mensen met spotify: Hoeveel daily mixes heb jij op Spotify?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7 of meer dan 7

0 stemmers

Ik kan alles wel zien als ik hurk en naar beneden kijk. Niet staand, dat lijkt me heel lastig.

3 en dan ben ik half stervende. Wat afschuwelijk. Oh en m’n ex die ging elke ochtend 100 keer opdrukken. Dat moest hij in het corps mariniers ook ofzo en was erin gestampt. Hij vond het alleen heel kut als ik dan eventueel heel ff keek. Dus als ik uit bed moest om te plassen moest ik ook echt zeggen. “Ik kijk niet hoor! Ik beloof dat ik niet kijk! “ Ik heb enkele blikken ervan opgevangen en ipv stoer vond ik het super schattig. :fearful:

2 likes

Dat weet ik niet haha

Voor mezelf lijkt het me eigenlijk best leuk maar dan kan ik geen etentjes meer geven voor veel mensen. :frowning:

Ja dat heb ik ook. Zou ook niet zonder een ‘make up kamer’ kunnen eigenlijk

1 like

Ik heb net mijn sokkenla uitgemest en kwam er achter dat ik 91 paar sokken heb (excl panty’s) :flushed:

Hoeveel paar sokken heb jij?

• geen
  • 1-10
  • 11-20
  • 21-30
  • 31-40
  • 41-50
  • 51-60
  • 61-70
  • 71-80
  • 81-90
  • 91-100
  • meer dan 100
  • geen idee

0 stemmers

1 like

Lieveheersbeestjes!!!1!

2 likes

Hoe spreek jij de kleur ‘roze’ uit?

• Roze
  • Rols
  • Ros
  • Anders…

0 stemmers

1 like

Ik heb denk ik ook zoveel paar sokken. Maar niet in een la. Maar ergens in een zwart gat in mn huis waar alles in verdwijnt.

8 likes

Samen met je haarelastiekjes.

5 likes

En pennen

5 likes

Eet jij wel eens soep uit zak/blik?

• Ja regelmatig
  • Nee nooit
  • Af en toe
  • Ongeveer 1x per jaar als de nood hoog is

0 stemmers

Eigenlijk maak ik soep altijd zelf. Maar heeeeel af toe, bij m’n ouders ofzo, eten we wel eens uit zak. Niet uit blik. Day staat me tegen ofzo, is minder lekker.

1 like