Wel een keer € 50,- na een enquête van m’n telefoonprovider
Het lijkt mij wel heel chill om een tweede slaapkamer te hebben, eventueel met bureau en een leeshoekje. Maar die ruimte hoeft niet per se van mij alleen te zijn. Het lijkt mij gewoon leuk om je elk terug te kunnen trekken in een aparte ruimte, en de mogelijkheid te hebben om apart te slapen.
Ja, maar ik doe het niet altijd en niet wegens goede/slechte service. Maar om iets over het product toe te lichten, waarvan ik denk dat het nuttige informatie is voor andere potentiële kopers.
Ik doe het meestal als het heel goed of heel slecht is
Ja, als ik iets heb uitgezocht erover wat toelichting nodig had en nergens aangegeven stond.
Of gewoon als m’n pet zo stond, heeft eigenlijk bijna nooit iets te maken met wat ik vind van de service.
Wonen in een tiny house lijkt me:
- Fantastisch
- Leuk
- Neutraal
- Beetje stom
- Verschrikkelijk
- Ik woon in een Tiny House
0 stemmers
Soms, zowel bij heel goede als heel slechte service/producten, en soms ook gewoon zomaar. Maar niet altijd.
Ik dacht altijd dat ik dit niet hoefde, ook omdat we hiervoor ziek klein woonden en we het gewend zijn alle ruimte te delen. Maar nu hebben we extra kamers en laatst heb ik de laatste kamer toch maar voor mezelf ingericht als werkkamer en ik vind het zooooo prettig, heb echt zin om een NO BOYS ALLOWED bordje op de deur te hangen.
Een tiny house is echt mijn droom. Het lijkt me zo heerlijk. Maar ik wil ook nooit kinderen, dus in mn eentje of met eventueel een partner kan dat ook prima.
Een tiny house lijkt me qua idee echt super idyllisch en leuk, maar mijn vriend woont klein en als we daar een weekend zijn dan lopen we elkaar eigenlijk alleen maar constant voor de voeten en ben ik blij als we weer naar mijn huis gaan, al heeft het wel iets heel knus. Echt Tiny zou ik dus niet willen, maar kleiner dan hoe ik nu woon wel.
Ik zou wel supergraag een tiny house willen inrichten, of eens rond trekken in een camper, maar dat valt niet officieel onder een tine house natuurlijk.
Sla jij altijd het nummer op als je wordt toegevoegd in groepsapps waarbij je diegene niet persoonlijk kent?
- Meestal niet
- Meestal wel
- Nooit
- Altijd
- Anders
0 stemmers
Hoeveel pushups kun jij achter elkaar maken? (Niet de knieversie.)
- 0
- 1
- 2
- 3 - 5
- 6 - 8
- 9 - 10
- 11 - 15
- 16 - 20
- 21 - 30
- 31 of meer
0 stemmers
Geen idee, en ik heb eigenlijk geen zin om m’n bed uit te komen maar tegelijkertijd wel benieuwd hoe ver ik zou komen
Ik woon nu in een studio van 20m2 en in NL woon ik met mijn vriend samen in een appartement van 40m2. Dus qua ruimte is het vrij klein. Ik vind het ook niet perse fijn. Maar ik zou wel in een Tiny House willen wonen als dat betekent dat je de ruimte super efficiënt inricht en toegang hebt tot een enorme tuin met moestuin haha.
Welke dieren veroorzaken bij jou (over het algemeen) een schrikreactie? Kan zowel in het echt zijn als op video/foto.
- Spin
- Slang
- Insecten (wesp, bij, mot, vlinder, sprinkhaan, kever, veenmol,…)
- Kat
- Hond
- Vogel
- Haai
- Krokodil
- Paard
- Muis
- Rat
- Vleermuis
- Andere: …
0 stemmers
Geen
Schorpioenen
Vissen
Persoonlijk + anoniem
Kan jij je clitoris zien?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kan jij je schaamlippen gemakkelijk zien?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik scheer me dus al jaren op de tast vanonder, kan me niet herinneren dat ik mijn clit ooit heb gezien. Ik zie gewoon alleen mn venusheuvel en de rest zie ik niet.
Ehm niet over nagedacht haha ik denk buitenste?